Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Objednala jsem si u této společnosti - e-shop zboží. Jelikož jsem ho potřebovala urgentně ( cestovní kufr na dovolenou),začala jsem se obávat,že nedojde v termínu,kterém mi slíbili,že bude zboží dodáno. Také jsem si našla recenze,které jsou na tento obchod a nevycházely zrovna pozitivně. Mnoho zákazníků si stěžovalo na kvalitu zboží a také na špatnou komunikaci obchodu při reklamaci.Také jsem zboží,které bylo převzato a mělo být doručeno dopravní službou IN TIME nemohla vyhledat ani podle čísla,které mi zaslali a to mě poněkud znervoznělo,jelikož jsem zboží potřebovala urgentně. Rozhodla jsem se,že zboží nepřijmu a nechám ho odeslat zpět ale samozřejmě přijmu také to,co mají napsané v obchodních podmínkách- že uhradím náklady spojené s vrácením zboží. Poprosila sem je tedy o číslo účtu,kam mám zaslat peníze ,26.5. mi napsali,že upomínka za poštovné dojde po vrácení zásilky . Od této doby přestala společnost komunikovat. Odeslána objednávka byla 25.5.,to jsou více než 3 týdny. Tedy muselo se již zboží vrátit. Nechci se stát dlužníkem a skončit spor soudně,chtěla jsem se domluvit,ale komunikace vázne.
Děkuji a s pozdravem Rothbauerová
Objednávka č. 1701273
Prosím o zaslání platebních údajů a částky,kterou mám zaslat za zpětné zaslání zásilky,aby nedošlo k prodlení. děkuji
|
Tweet |
Pokud společnost nepřijala řádně nabídnuté plnění ze strany spotřebitele nebo neposkytla-li spotřebiteli potřebnou součinnost ke splnění dluhu, ocitá se v prodlení. Spotřebitel v takovém případě není povinen hradit úroky z prodlení z dlužné částky.
Obecně při distančním prodeji zboží platí, že pokud před doručením zásilky spotřebitelka od smlouvy neodstoupila nebo se s prodejcem nedohodla na jejím zrušení, je její povinností zásilku se zbožím převzít. Nepřevzetím zboží došlo k porušení smluvní povinnosti a prodávající by pak mohl žádat náhradu škody, která mu tímto jednáním spotřebitele vznikla, ve formě úhrady poštovních výdajů.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.