Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Včera mi volali z Vodafone, představili se jako centrum pro věrné zákazníky nebo podobně. Nabídli jako "dlouhodobému zákazníkovi" v rámci optimalizace nákladů nový SPECIÁLNÍ tarif Red naplno, se kterým jsem po telefonu souhlasil. Zdůrazňuji slovo "speciální". Později jsem zjistil, že úplně stejný tarif Red naplno lze koupit na jakékoliv prodejně a internetu za STEJNOU cenu, jako mi nabídl Vodafone v této "speciální nabídce". Vydávat běžnou nabídku dostupnou pro kohokoliv za speciální nabídku pro věrné zákazníky považuji za cílené klamání zákazníka.
Zkoušel jsem kontaktovat přímo Vodafone přes samoobsluhu Můj Vodafone, přes účet/Zeptejte se nás. Technicky ale není možné odeslat dotaz:
Při načítání došlo k chybě
Je nám líto, ale Můj Vodafone se nepodařilo načíst. Zkuste stránku obnovit nebo to vzít od začátku z hlavní stránky.
Za případné komplikace se omlouváme a děkujeme za trpělivost.
Pro další informace nás navštivte v Centru péče nebo pro zablokování ztracené/odcizené SIM karty volejte *77.
Tarify Vodafone
Omluva zákazníkovi za tento přístup. Změna nabídky na skutečnou nabídku pro věrné zákazníky.
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.
Dobré odpoledne, pane Králi,
rádi se na to podíváme blíž. Napište nám prosím přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/, věřím, že touto cestou Vám půjde dotaz poslat v pořádku. Zároveň děkuji za upozornění, kolegy jsem požádal o kontrolu funkčnosti kontaktního formuláře v samoobsluze Můj Vodafone.
Přeji Vám hezké odpoledne.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vodafone se mi omluvil za nedorozumění (viz níže) s tím, že prověří hovor s telefonistkou. Že existuje pouze jedna nabídka za 777 Kč a žádnou jinou dostat nemohu. Více informací nemám. Takže jsem kromě formální omluvy vlastně ničeho nedosáhl.
Nepovažuji toto řešení za uspokojivé, ale neumím si představit, jakým směrem by se dál spor měl ubírat.
---
Dobrý den, pane Králi,
jsem ráda, že že jste se na nás obrátil.
Mrzí mě, že došlo k nedorozumění ohledně ceny tarifu. Tarif Red Naplno 5 GB nabízíme jen za jednu cenu, a to 777 Kč s DPH. Rozhodně děkujeme za poslání informací, hovor si dohledáme a nadřízený ho s operátorem probere.
Ráda bych zmínila, že k tomuto tarifu můžete získat další 2 GB zdarma. Balíček si můžete aktivovat v aplikaci Můj Vodafone v sekci Moje nabídky.
Omlouvám se Vám za komplikace kvůli nemožnosti vyplnění formuláře v samoobsluze Můj Vodafone, ale v minulých dnech jsme evidovali výpadek. Děkuji za pochopení.
Pokud byste měl dotaz či chtěl nějaké upřesnění, napište mi v reakci na tento e-mail.
V tuto chvíli Vám popřeji hezký den a budu čekat na Vaši případnou reakci.
Přeji hezký den.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.