Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den
skrz portál viagogo.com jsem si bohužel pořídila dne 22.4.2017 dvě vstupenky na koncert skupiny COLDPLAY ve Varšavě, který se konal 17.6.2017.
Cena vstupenek se spolu se všemi zprvu neuvedenými poplatky vyšplhala až na cenu 392,- EUR. Po zaplacení lístku skrz platební bránu mi přišel email s potvrzením o zaplacení a následně email s "originalními vstupenky" v PDF s již předtištěnou cenou (která, se neshodovala s cenou, kterou jsem zaplatila já, ani s místem, které jsem si zaplatila), vstupenky jsme si vytiskli a vyrazili na koncert.
Po 5hod cestě jsme dojeli do Varšavy a celí natěšení vyrazili na koncert. Šok přišel ve chvíli kdy nám u vstupu na koncert bylo oznámeno, že lístky jsou již neplatné, neboť, je o hodinu dřív uplatnil ke vstupu někdo jiný a že nás tedy bohužel pustit dovnitř už nemůžou a ať jdeme na reklamaci. Na naši otázku jak se tohle mohlo stát když společnost garantuje záruku na platnost lístku a originálni vstupenky, jsme dostaly odpověď, že vstupenky byli nejspíš prodány 2x a ať si vypíšeme protokol o neplatných listcích a odešleme jej společnosti viagogo. Nicméně jsem webových stránkách nenašla jediný přímy kontakt na viagogo abych zjistila, kde oznamení o neplatných listcích mám zaslat.
Prosím Vás pěkněo radu na koho se mám prosím obrátit, aby má reklamace byla co nejrychleji a kladně vyřizená, neboť částka, kterou jsem za lístky zaplatila není zrovna malá.
Číslo objednávky: 11598019, Akce:Coldplay, Vstupenka/y:Sekce Płyta , Řada , (2 Vstupenka/y), Místo konání:Stadion Narodowy PGE, Datum:18 června 2017, 19:00. Celkem k úhradě: £391.92
Žádám o okamžité vracení peněz za lístky ( celkem £391.92) + vyrovnání cestovních nákladů ve výši £200 , které jsme projeli díky neplatným lístkům úplně zbytečně.
|
Tweet |
Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá nebo dodá neplatné vstupenky, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval (https://www.viagogo.com/secure/login?ReturnUrl=https://www.viagogo.com/secure/myaccount/CustomerSupport).
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Před nákupem prostřednictvím neznámého obchodníka, doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na této webové adrese je možné zjistit, kdo je provozovatelem webové stránky, na které obchod funguje a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u obchodníka nakoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.