Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
na telefonní čísle (722 XXX XXX - viz neveřejný údaj) dcery (9 let) začaly chodit nevyžádané SMS z 90319009 požadující zaslání SMS zpět na stopnutí jakési neobjednané služby, což pravděpodobně udělala. Přitom žádná služba nebyla objednána ani plněna. V posledních dvou vyúčtováních od O2 vidím následující poplatky:
28.04. 15:00 90319099 903xxxx hry, hudba, videa,.. 1 SMS 99,00 Kč
05.05. 12:07 90319099 903xxxx hry, hudba, videa,.. 1 SMS 99,00 Kč
15.05. 11:28 90319099 903xxxx hry, hudba, videa,.. 1 SMS 99,00 Kč
19.05. 12:06 90319099 903xxxx hry, hudba, videa,.. 1 SMS 99,00 Kč
U operátora jsem zablokoval prémiové SMS, tak aby již nedocházelo k dalším platbám. Jelikož se jedná o neobjednanou službu, žádám Vás o její okamžité zablokování i na Vaší straně a zdržení se dalšího protiprávního jednání.
neobjednaná služba, agrsivní obchodní praktiky
Okamžité zablokování služby, vyřazení telefonního čísla z Vaší databáze, přestat s obtěžováním a s účtováním neobjednané služby
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.