Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16605Neoprávněně účtované platby za SMS z 90319099

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

45 minut 54 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2017, před 8 lety

Tomáš Bucki

Znění stížnosti

Dobrý den,
na telefonní čísle (722 XXX XXX - viz neveřejný údaj) dcery (9 let) začaly chodit nevyžádané SMS z 90319009 požadující zaslání SMS zpět na stopnutí jakési neobjednané služby, což pravděpodobně udělala. Přitom žádná služba nebyla objednána ani plněna. V posledních dvou vyúčtováních od O2 vidím následující poplatky:


28.04. 15:00 90319099 903xxxx hry, hudba, videa,.. 1 SMS 99,00 Kč

05.05. 12:07 90319099 903xxxx hry, hudba, videa,.. 1 SMS 99,00 Kč

15.05. 11:28 90319099 903xxxx hry, hudba, videa,.. 1 SMS 99,00 Kč

19.05. 12:06 90319099 903xxxx hry, hudba, videa,.. 1 SMS 99,00 Kč

U operátora jsem zablokoval prémiové SMS, tak aby již nedocházelo k dalším platbám. Jelikož se jedná o neobjednanou službu, žádám Vás o její okamžité zablokování i na Vaší straně a zdržení se dalšího protiprávního jednání.


Produkt

neobjednaná služba, agrsivní obchodní praktiky


Požadované řešení

Okamžité zablokování služby, vyřazení telefonního čísla z Vaší databáze, přestat s obtěžováním a s účtováním neobjednané služby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2017 11:16, před 8 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.