Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Při sjednání tarifu od Vodafonu jsem byla ujištěna v tom, že tarif mohu kdykoliv navýšit ale i snížit na minimální částku, rovněž mohu tarif zrušit s dvouměsíční výpovědní lhůtou. Před časem jsem od zaměstnavatele obdržela simkartu, na které mám stejný tarif ale o cca 650,-/ korun měsíčně levnější. Chtěla jsem deaktivovat tarif aby mi běžela sim ale bez poplatků, když už ho nemohu užívat neboť mám přidělenou firemní sim. Na pobočce mi bylo sděleno, že výroční den jsem měla před půl rokem a ještě minimálně rok a půl musím této služby využívat, i když je pro mne zcela zbytečné vlastnit a platit dvě karty nebo musím doplatit poplatek za zrušení v přepočtu 2300,- nebo ještě rok a půl platit 1000,-/ měsíčně a někdy i více za služby které nevyužívám. Nebyl mi znám žádný výroční den smlouvy ani, že se to může vypovídat jednou za dva roky ale nikdo Vám nepošle upozornění na blížící se výroční termín, a že se smlouva automaticky prodlužuje na další dva roky. Z tohoto důvodu jsem sině nespokojena se službou od Vodafonu a nikdy bych jí už nedoporučila, upřímně si ohlídám převod rodinných tarifů ke konkurenci, kde je nevážou žádné nesmyslné dvouleté smlouvy. Vaším klientem jsem byla naposled.
Red
Odstoupení od smlouvy bez sankcí za nevyužití další rok a půl.
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.
Dobré odpoledne, paní Vlčková Salamatina,
mrzí mě, jestli došlo k nějakému nedorozumění.
Při uzavření smlouvy se závazkem na 2 roky Vás informujeme nejen o výši závazku, ale také o případné výši částky, kterou Vám doúčtujeme, když se rozhodnete smlouvu zrušit dříve. Tuto informaci máte buď v písemné smlouvě, nebo ji dostanete v aktivační SMS, ve které je zároveň uvedený kód, kterým celou smlouvu potvrdíte a bez kterého by nemohla být uzavřena.
Když se po půl roce používání tarifu rozhodnete smlouvu zrušit, doúčtujeme Vám 20 % ze součtu zbývajících nesplněných minimálních měsíčních plnění. To platí, pokud u nás máte smlouvu na rodné číslo. Podrobné vysvětlení včetně postupu, jak můžete smlouvu vypovědět, najdete na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/smlouvy-poplatky/postup-pri-zruseni-smlouvy/.
Přeji Vám pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.