Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16615Neoprávněné strhávání plateb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 33 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2017, před 8 lety

Anna Kolářová

Znění stížnosti

Dobrý den,
na dnešním vyúčtování jsem zjistila, že i mému synovi jsou touto společností
účtovány platby za hry.
Možná ze zvědavosti či neznalosti hru otevřel, ale hru ani nešlo hrát.
Tato služba nebyla objednána, a tudíž se domnívám, že neměla být platba realizována.
Po otevření přišla SMS z čísla:90309079
Nakoupili jste VipGift v FishWK za 79CZK. Děkujeme Vám! Podpora plateb:c@globalpay365.com
Další SMS se liší jen hrou: Hero4 StrickWK (ta přišla 2x)
další SMS přišly z čísla: 90309050
Nakoupili jste Item v SpeedWK za 50CZK.Děkujeme Vám! Podpora plateb: c@globalpay365.com
Další sms se liší zase jen hrou: Hero4 StrickWK.


Požadované řešení

Žádám o vrácení realizovaných plateb.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2017 09:56, před 8 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.