Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
na dnešním vyúčtování jsem zjistila, že i mému synovi jsou touto společností
účtovány platby za hry.
Možná ze zvědavosti či neznalosti hru otevřel, ale hru ani nešlo hrát.
Tato služba nebyla objednána, a tudíž se domnívám, že neměla být platba realizována.
Po otevření přišla SMS z čísla:90309079
Nakoupili jste VipGift v FishWK za 79CZK. Děkujeme Vám! Podpora plateb:c@globalpay365.com
Další SMS se liší jen hrou: Hero4 StrickWK (ta přišla 2x)
další SMS přišly z čísla: 90309050
Nakoupili jste Item v SpeedWK za 50CZK.Děkujeme Vám! Podpora plateb: c@globalpay365.com
Další sms se liší zase jen hrou: Hero4 StrickWK.
Žádám o vrácení realizovaných plateb.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009