Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Založila jsem si profil na be2 zaplatila jsem první měsíc přes internet kolem 247,-kč po týdnu jsem zjistila,že fotky jsou pořád rozmazané a že profili mají stejné fotky!!! Tak jsem na profil nechodila.Po měsíci jsem zjistila,že mi z mého účtu strhli 2247,-Kč bez mého vědomí.Psala jsem,že chci zrušit profil,samotné mi profil smazat nelze! Odepsali a já poslala Dopis e-mailem o zrušení a vrácení peněz.Na můj e-mail mi zatím nikdo neodepsal...Pošlu i dopis doporučeně do Luxemburgu. Dala jsem stížnost v mé bance a i na policii...Člověk se chce seznámit a pak je takhle napálen!!!
Seznamka be2
Aby se lidé,kteří byli napáleni jako já,obrátili na policii,aby Nás bylo více..A o navrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 159392683
Přejeme Vám dobrý den, paní Baselová.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 13.05.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
.........................................................................
Dle našich informací byla již k dnešnímu datu prolongace Vašeho VIP členství zrušená/ vypovězená a Váš profil byl vymazán.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
Vaše odpověď stejně není adekvátní.
Koukala jsem na inernet a Vaše recenze nejsou dobré..Pořád se mluví,že jste podvodníci a za tím si stojím i já! Není možné!!! Ať se jedná o jakoukoliv firmu,aby mi bez mého svolení sáhla na mé peníze z mého účtu a já o tom nevěděla!!!! To by si v tomto státu mohl každý vzít s každého účtu cokoliv.
ID: 159392683
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Baselová,
informace v souvislosti s prodloužením hrazeného členství byly součástí stránky s volbou produktu, platební stránky (t.j. stránky, v rámci které jste zadávala svá platební data), emailové zprávy s potvrzením úhrady placeného VIP členství a Všeobecných obchodních podmínek be2, s kterými jste v rámci své registrace na stránce souhlasila - viz prosím také předešlý komentář z naší strany ze dne 21.06.2017.
Děkujeme Vám.
Dobrý den,
pro mne už jakékoliv Vaše vyjádření je bezpředmětné.Můj názor i ostatních se určitě nezmění. Jste PODVODNÍCI !!!!! Tímto pro mne tento komentář končí.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.