Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobry den,
sluzbu Internet Optimal+, jsem v 7. mesici 2013 telefonicky prodlouzil na zaklade tvrzeni telefonistky, ze se nezavazujem na zadne dalsi obdobi a bude mozne v mesic odstehovani sluzbu zrusit bez poplatku.
Dnes mi operatorka pri pokusu o registraci zruseni sluzby sdelila opak.
Zadam o reseni teto situace a zruseni sluzby bez sankce.
S pozdravem,
Kuzmiak
Internet Optimal+
zruseni sluzby bez sankce
|
Tweet |
Smlouvu lze uzavřít i prostředky komunikace na dálku (internet, telefon atd.) dle § 53 občanského zákoníku.
Jestliže se však jedná o změnu původní písemné smlouvy uzavřené spotřebitelem, tak změna takové písemné smlouvy musí být provedena ve stejné formě- to znamená písemně dle § 40 odst.2 občanského zákoníku. Nelze tedy pak původní písemnou smlouvu měnit ústně.
Smlouvu uzavřenou po telefonu lze měnit telefonicky.
Pěkný den,
v případě prodloužení akční nabídky dochází taktéž k prodloužení závazku na vašem Internetovém připojení. Velice se omlouvám v případě, že vám operátorka zákaznické linky poskytla mylné informace. Rád se podívám blíže na celou záležitost. Kontaktujte mě pomocí následujícího odkazu: http://bit.ly/y3Py1L. V aplikaci uveďte číslo linky a taktéž kontaktní telefon.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
Telefónica Česká republika
Stížnost uzavíráme pro dlouhodobou nereakci spotřebitele.