Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#1662Zruseni sluzby bez sankce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2013, před 11 lety

Maros Kuzmiak

Znění stížnosti

Dobry den,

sluzbu Internet Optimal+, jsem v 7. mesici 2013 telefonicky prodlouzil na zaklade tvrzeni telefonistky, ze se nezavazujem na zadne dalsi obdobi a bude mozne v mesic odstehovani sluzbu zrusit bez poplatku.

Dnes mi operatorka pri pokusu o registraci zruseni sluzby sdelila opak.
Zadam o reseni teto situace a zruseni sluzby bez sankce.

S pozdravem,
Kuzmiak


Produkt

Internet Optimal+


Požadované řešení

zruseni sluzby bez sankce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2013 13:48, před 11 lety

Smlouvu lze uzavřít i prostředky komunikace na dálku (internet, telefon atd.) dle § 53 občanského zákoníku.
Jestliže se však jedná o změnu původní písemné smlouvy uzavřené spotřebitelem, tak změna takové písemné smlouvy musí být provedena ve stejné formě- to znamená písemně dle § 40 odst.2 občanského zákoníku. Nelze tedy pak původní písemnou smlouvu měnit ústně.
Smlouvu uzavřenou po telefonu lze měnit telefonicky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.12.2013 14:47, před 11 lety

Pěkný den,
v případě prodloužení akční nabídky dochází taktéž k prodloužení závazku na vašem Internetovém připojení. Velice se omlouvám v případě, že vám operátorka zákaznické linky poskytla mylné informace. Rád se podívám blíže na celou záležitost. Kontaktujte mě pomocí následujícího odkazu: http://bit.ly/y3Py1L. V aplikaci uveďte číslo linky a taktéž kontaktní telefon.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
Telefónica Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2014 09:31, před 11 lety

Stížnost uzavíráme pro dlouhodobou nereakci spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.