Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16620Stížnost na chování řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2017, před 8 lety

Zuzana Churanová

Znění stížnosti

Misto nákupu mall.cz, místo doručení Větřní
Dobrý den, už podruhé jsem nespokojená s chováním řidiče Vaší dopravní společnosti. Nejenže ve dvou posledních případech přijel po zaslané doručovací lhůtě, (kdy jsem samozřejmě po třech hodinách čekání odešla z bytu a domluvila se se sousedem že zásilku převezme) nechal řidič balík stát před domem, kde ji mohl někdo odcizit, po druhé téměř ten samý scénář s rozdílem, že balík měl převzít můj manžel, který uvedl že krmí (5mesicni) dítě a řidič mu sdelil, že je mu to jedno a balík nechá před domem, načež manžel vyběhl z domu a téměř řidiče nestihl jelikož byl už na odjezdu.


Produkt

Plenky magics


Požadované řešení

Samozřejmě domluva řidiči a samozřejmě lepší komunikace s ním. Pokud není řidič schopen zajistit, že zboží bude dodáno včas, měl by informovat zákazníka. Nemohu pokaždé zarucit, že budu moci po kazdem pozdním doručení být doma a čekat a pokud jsem ochotná se s řidičem i po pozdním příjezdu domluvit, že zásilku někdo převezme, měl by být spíše ochotný a ne nedůsledný a ohrozit zásilku odcizením.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2017 08:54, před 8 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2017 12:06, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.