Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Misto nákupu mall.cz, místo doručení Větřní
Dobrý den, už podruhé jsem nespokojená s chováním řidiče Vaší dopravní společnosti. Nejenže ve dvou posledních případech přijel po zaslané doručovací lhůtě, (kdy jsem samozřejmě po třech hodinách čekání odešla z bytu a domluvila se se sousedem že zásilku převezme) nechal řidič balík stát před domem, kde ji mohl někdo odcizit, po druhé téměř ten samý scénář s rozdílem, že balík měl převzít můj manžel, který uvedl že krmí (5mesicni) dítě a řidič mu sdelil, že je mu to jedno a balík nechá před domem, načež manžel vyběhl z domu a téměř řidiče nestihl jelikož byl už na odjezdu.
Plenky magics
Samozřejmě domluva řidiči a samozřejmě lepší komunikace s ním. Pokud není řidič schopen zajistit, že zboží bude dodáno včas, měl by informovat zákazníka. Nemohu pokaždé zarucit, že budu moci po kazdem pozdním doručení být doma a čekat a pokud jsem ochotná se s řidičem i po pozdním příjezdu domluvit, že zásilku někdo převezme, měl by být spíše ochotný a ne nedůsledný a ohrozit zásilku odcizením.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.