Společnost


bx Abwicklungsgesellschaft ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16622Porucha v zakoupené sekačce,( elektricka 3.22 SE) která měla reklamaci na 5 let

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2017, před 8 lety

Marie Tauferova

Znění stížnosti

Zakoupene 15.4.2013 v obchode Malenovice-Zlin, uctenka je k dispozici s cislem 0326/001/203


Produkt

netoci se nuz na sekacce, vse bylo vyzkousene,( vymena kabelu) ale stale nefunguje


Požadované řešení

Vymena zbozi, a nebo taky vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2017 09:52, před 8 lety

Podle občanského zákoníku může prodejce poskytnout spotřebiteli prodlouženou záruku za jakost, která přesahuje rozsah záruky stanovené v zákoně. Tyto účinky má i uvedení například záruční doby na obalu výrobku nebo v reklamě. Prodejce však v takovém případě musí určit podmínky a rozsah prodloužení záruky. Pokud se prodejce omezí pouze na stanovení nové délky záruční doby, v takovém případě lze dovodit, že je nezbytné po celou dobu prodloužené záruky aplikovat zákonnou úpravu platnou během základní zákonné záruky. Zákon připouští, aby prodejce pro rozšířenou záruku stanovil podmínky odlišné od zákonné úpravy, a to i zužujícím (restriktivním) způsobem oproti zákonu.

Pokud bude mezi stranami spor o tom, zda se jedná o záruční vadu nebo nikoli, doporučujeme spotřebiteli, aby si vyžádal od společnosti písemné odůvodnění případně zamítnuté reklamace a s ním se obrátil na soudního znalce, který zboží odborně posoudí. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2017 12:04, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.