Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zdravím všechny !!,
ve snaze se seznámit přes portál be2, jsem taktéž naletěla podvodníkům, když jsem před hodinou zjistila, že mám stažené v bance peníze - 2.247,-Kč, ihned jsem blokovala účet, nevím jak si to někdo může dovolit ! neoprávněně si stáhnout z účtu peníze - nechápu, napsala výpověď e-mailem a žádost o vrácení finanční částky, k ničemu jsem se nezavázala, zaplatila jenom na měsíc 149,-kč poplatek, ale nikomu jsem neudělila souhlas se strháváním peněz z účtu, je to děs, co se všechno kolem děje !, jdu to reklamovat do banky, tak jak mi poradili..
be2- stížnost
nevím poraďte co dál !doufám, že se mi vrátí peníze...
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 159504489
Přejeme Vám dobrý den, paní Richtrová.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 17.05.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
..........................................................................
Dle našich informací byla již k dnešímu datu prolongace Vašeho VIP členství vypovězená/ zrušená. Mějte prosím na paměti, že v případě realizace Chargeback ze strany Vaší banky bude stažená platba evidovaná jako dlužný poplatek.
Děkujeme Vám.
uhradila jsem měsíční poplatek 149,-Kč od 20.5.2017 ( 20.5.2017 datum registrace) do 20.6.2017, 21.6.2017 strženo 2147,-Kč, dneska jsem dala výpověď , a žádné další poplatky a prolongace mě nezajímá na tři měsíce dopředu, je to neoprávněné stahovat si z účtu peníze, kde jste to viděli ?
ID: 159504489
Opět Vám přejeme dobrý den, paní Richtrová.
Vaše měsíční VIP členství bylo uhrazené v datech 17.05.2017 až 17.06.2017 (datum registrace: 17.05.2017).
Informace v souvislosti s realizací hrazené prolongace VIP členství jsou součástí předešlého komentáře z naší strany. V případě, že si klient nepřeje své VIP členství prodloužit, je jej pouze potřebné včas vypovědět.
Děkujeme Vám.
platila jsem to 20.5.2017, tzn. , že jsem registrovaná od 20.5., ne jak píšete od 17.5.2017, kromě všeho, máte v tom trošku zmatek, zaplacený máte poplatek 149,-kč jako za měsíc, a výpověd - ihned po neoprávněném stažení finančních prostředků ve výši 2247,-Kč, tj. přesně po měsíci, tj. 21.6.2017, nechápu tedy proč máte mít na další tři měsíce uhrazený nesmyslný poplatek 2247,Kč, když Vaše stránky nevyužívám, a dala jsem výpověď, reklamaci podám i u příslušné banky, jak mohla finanční prostředky uvolnit, když neměla souhlas majitele účtu a neměla jsem povolené inkaso ???
Obrátím se na příslušné úřady
ID: 159504489
Dobrý den, paní Richtrová.
Svůj profil na be2 jste registrovala ke dni: 17.05.2017 (viz prosím také spodní část sekce 'Nastavení' přímo ve Vašem profilu), platba ve výši 149 Kč byla uhrazené k stejnému datu. Výpověď VIP členství bylo potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období, t.j. v případě Vašeho VIP členství nejpozději ke dni 13.06.2017 (viz prosím také komentář z naší strany ze dne 21.06.2017), přičemž Vy jste tak učinila dne 21.06.2017.
Děkujeme Vám.
již si s Vámi nebudu dopisovat, případ bude v nejbližší době řešit policie ČR, bankovní instituce, kde podám reklamaci za neoprávněné stržení částky bez autorizace,
S pozdravem
Richtrová
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.