Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
zdravim, cik cak pul roku zpatky jsem si zalozil ucet jenjednanoc.cz chtel sem si udelat vip clenstvi ale pres kartu mi to neslo zaplatit.tak sem se na to vy.... ale o mesic pozdejy mi prisla upominka o uhrazeni dluzne castky ve vysi 499kc 2x takze 1000kc. tak sem to nejak neresil,po 3 upominkach mi prislo od inkasa vymahani dluhu ze mam zaplatit 55.20 eu. tak mi to nedalo a pidil sem se jak se snima spojit ci email napsan ( NEMOZNE.) ANI CISLO NENI. tak abych nemel problem tak sem nejdric poslal pres ucet penize nejakejch 1120kc co sem dluzil te spolecnosti u ktere sem mel ucet.druhy den mi prisly penize zpet.tAK sem poslal 1500 inkasu vymahani dluhu abych mel klid penize odesly v poradku zda doraily nevim..pac mi prisel dalsi inkaso ze mam zaplatit 55.64 eu tak kde to sme? na ucet se nedostanu abych ho zrusil a spojit se s nekym se mi taky nedari. nema nekdo nakou radu?!!!!!!!!!!!
NEZAKLADAT!
vyrovnanou castku sem zaplatil..chci zrusit ucet.
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, jenž prokazují, že smluvní vztah mezi ním a společností byl ukončen (uchovat si emailovou korespondenci), a že údajná dlužná částka byla uhrazena (např. výpis z bankovního účtu).
V obchodních podmínkách je sice napsáno, že výpověď smlouvy musí spotřebitel učinit prostřednictvím faxu, takovýto požadavek však považujeme za nepřiměřené ujednání, které je zakázáno v § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník"). Případnou výpověď může spotřebitel společnosti zaslat i e-mailem. Zaslání e-mailu by mělo být dostačující (z e-mailu by mělo být zřejmé, kdo jej odesílá a jaké smlouvy se týká (uvést např. přihlašovací údaje); jsou-li webové stránky společnosti v českém jazyce, může spotřebitel i výpověď zaslat v tomto jazyce; z důvodu předběžné opatrnosti je taktéž možné k e-mailu přiložit výpověď přeloženou strojově (prostřednictvím on-line překladače) do anglického jazyka).
Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat (+ pořídit např. print screen obrazovky počítače, ze kterého bude zřejmé, že se spotřebitel pokoušel výpověď zaslat i prostřednictvím faxu). Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu. Spotřebitel má rovněž možnost zablokovat svůj platební účet proti odchozím platbám vyžádaných ze strany společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.