Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16629Zruseni uctu + vymahani dluzne castky kterou jsem zaplatil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2017, před 8 lety

Martin Skala

Znění stížnosti

zdravim, cik cak pul roku zpatky jsem si zalozil ucet jenjednanoc.cz chtel sem si udelat vip clenstvi ale pres kartu mi to neslo zaplatit.tak sem se na to vy.... ale o mesic pozdejy mi prisla upominka o uhrazeni dluzne castky ve vysi 499kc 2x takze 1000kc. tak sem to nejak neresil,po 3 upominkach mi prislo od inkasa vymahani dluhu ze mam zaplatit 55.20 eu. tak mi to nedalo a pidil sem se jak se snima spojit ci email napsan ( NEMOZNE.) ANI CISLO NENI. tak abych nemel problem tak sem nejdric poslal pres ucet penize nejakejch 1120kc co sem dluzil te spolecnosti u ktere sem mel ucet.druhy den mi prisly penize zpet.tAK sem poslal 1500 inkasu vymahani dluhu abych mel klid penize odesly v poradku zda doraily nevim..pac mi prisel dalsi inkaso ze mam zaplatit 55.64 eu tak kde to sme? na ucet se nedostanu abych ho zrusil a spojit se s nekym se mi taky nedari. nema nekdo nakou radu?!!!!!!!!!!!


Produkt

NEZAKLADAT!


Požadované řešení

vyrovnanou castku sem zaplatil..chci zrusit ucet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2017 10:35, před 8 lety

Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, jenž prokazují, že smluvní vztah mezi ním a společností byl ukončen (uchovat si emailovou korespondenci), a že údajná dlužná částka byla uhrazena (např. výpis z bankovního účtu).

V obchodních podmínkách je sice napsáno, že výpověď smlouvy musí spotřebitel učinit prostřednictvím faxu, takovýto požadavek však považujeme za nepřiměřené ujednání, které je zakázáno v § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník"). Případnou výpověď může spotřebitel společnosti zaslat i e-mailem. Zaslání e-mailu by mělo být dostačující (z e-mailu by mělo být zřejmé, kdo jej odesílá a jaké smlouvy se týká (uvést např. přihlašovací údaje); jsou-li webové stránky společnosti v českém jazyce, může spotřebitel i výpověď zaslat v tomto jazyce; z důvodu předběžné opatrnosti je taktéž možné k e-mailu přiložit výpověď přeloženou strojově (prostřednictvím on-line překladače) do anglického jazyka).

Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat (+ pořídit např. print screen obrazovky počítače, ze kterého bude zřejmé, že se spotřebitel pokoušel výpověď zaslat i prostřednictvím faxu). Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu. Spotřebitel má rovněž možnost zablokovat svůj platební účet proti odchozím platbám vyžádaných ze strany společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2017 20:57, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.