Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16630Vymáhání peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2017, před 8 lety

Marek Rab

Znění stížnosti

Dnes mi přišel tento email Vážený/á sir..... ,

dovolte nám Vás informovat, že jsme převzali právní zastoupení společnosti dateyard AG, Rothusstrasse 23, CH-6331 Hünenberg.
Na upomínky naší klientky jste rovněž nereagoval/a, stejně jako na výzvy k platbě inkasní společnosti, která byla do věci zapojena.

Zaregistroval/a jste se k placenému členství v internetové komunitě jenjednanoc. Vaše zvolené uživatelské jméno, stejně jako
Vaši e-mailovou adresu destiny6@email.cz naše klientka při rezervaci nabídky rovněž zaevidovala, stejně jako IP adresu Vašeho
počítače použitého při rezervaci.

Jelikož jste na upomínky inkasní kanceláře pověřené naší klientkou nereagoval/a a platbu neprovedl/a, jsme nyní
zmocněni k vymáhání splatné pohledávky, a to v případě potřeby i soudní cestou. Tím Vám vzniknou nikoliv nepodstatné
další náklady a poplatky.

Příležitost, která představuje snadnou a z hlediska nákladů výhodnou cestu, jak tuto pohledávku sprovodit ze světa, jste
dosud nevyužil/a. Protože naše klientka se svého nároku nevzdá, strkání hlavy do písku a odkládání řešení
záležitosti Vám nikterak nepomůže.

Můžeme Vám proto jen naléhavě radit, abyste splatnou pohledávku včas uhradil/a.

Tato pohledávka nyní sestává z následujících částek:

Hlavní pohledávka EUR 58,18
Bankovní poplatky a náklady na upomínky EUR 22,12
Náklady právního zastoupení EUR 48,60
------------------------------------------------------------------------------------------
Celková částka EUR 128,90

Vyzýváme Vás, abyste uvedenou celkovou částku ve výši 128,90 Kč zaplatil/a obratem, nejpozději do 06.07.2017.

Pro úhradu pohledávky použijte, prosím, níže uvedené bankovní spojení. U každé platby uveďte, prosím, spisovou
značku 31117249393.

Pokud požadovanou částku můžete zaplatit jen v přiměřených splátkách, očekáváme přiměřený
a konkrétní návrh platebního kalendáře ve výše uvedené lhůtě.

Mějte, prosím, také na paměti, že naše kancelář je smluvním partnerem informační úvěrové kanceláře SCHUFA.

Níže ještě jednou shrnutí všech relevantních platebních údajů:
Vlastník účtu: Auer Witte Thiel
Bankovní ústav: Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07
BIC: PBNKDEFF
Částka: 128,90 EUR
Předmět: 31117249393

S přátelským pozdravem


Auer Witte Thiel
Rechtsanwälte
Bayerstraße 27
D-80335 Mnichov
E-mail: inkasso@auerwittethiel.com
Telefon: +49 (0)89/ 59 06 83 16 (Po-pá od 10.00 do 12.00 hod. a od 14.00 do 16.00 hod.)
Fax: +49 (0)89/ 55 03 871

Bankovní spojení:

Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07; BIC: PBNKDEFF
Je sice že jsem se registroval na seznamce jenjednanoc.cz a zaplatil jsem si vip členství na půl roku což mě stálo 1554,-,ale hned jak mě odešly ty peníze a aktivoval se mi vip členství tak sem na této uváděne seznamce nebyl.cca před pul rokem mi přišel email ze mi končí vip členství a že si ho mam prodloužit. A vlastně jen díky tomu sem zjistil ze automaticky strhavaji peníze a jen díky tomu že sem byl v mínusu na účtě tak se mi peníze za to vip členství neodeslali. Co se týče upominek tak ta mi nedošla ani jedna.. Navíc mi přijde divné že až skoro po půl roce co mi vyprselo vip členství tak že mi došel těmto email.. Navíc je tu uvedena částka v eurech i korunách tak nvm co uhradit, teda pokud musím hradit něco co nevyuzivam, a když sem se chtěl dnes přihlásit a zrušit účet, tak mi to napsalo neplatný email.. Tak nevím co si o tom myslet... A jestli mam platit..


Produkt

Je sice že jsem se registroval na seznamce jenjednanoc.cz a zaplatil jsem si vip členství na půl roku což mě stálo 1554,-,ale hned jak mě odešly ty peníze a aktivoval se mi vip členství tak sem na této uváděne seznamce nebyl.cca před pul rokem mi přišel email ze mi končí vip členství a že si ho mam prodloužit. A vlastně jen díky tomu sem zjistil ze automaticky strhavaji peníze a jen díky tomu že sem byl v mínusu na účtě tak se mi peníze za to vip členství neodeslali. Co se týče upominek tak ta mi nedošla ani jedna.. Navíc mi přijde divné že až skoro po půl roce co mi vyprselo vip členství tak že mi došel těmto email.. Navíc je tu uvedena částka v eurech i korunách tak nvm co uhradit, teda pokud musím hradit něco co nevyuzivam, a když sem se chtěl dnes přihlásit a zrušit účet, tak mi to napsalo neplatný email.. Tak nevím co si o tom myslet... A jestli mam platit


Požadované řešení

Chtěl bych ukončit veškeré obchodní vztahy se společností dateyard AG, a zrušení veškerých budoucích plateb. Jsem ochotný dlužnou částku uhradit pokud budu mít potom klid od dalšího vymáhání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2017 10:23, před 8 lety

Členství na zkoušku je spojeno s automatickým prodloužením smlouvy. O tom, že se má smlouva automaticky prodloužit, musí být zákazník informován ještě před provedením závazné registrace. Platí, že dokud spotřebitel členství nevypoví, smlouva se neustále automaticky prodlužuje. Pokud závazek trvá, má provozovatel seznamky právo nezaplacený poplatek za členství vymáhat. Společnost Dateyard umožňuje smlouvu vypovědět vždy jen v krátké lhůtě 14 dnů před uplynutím členského období. Smazání profilu není výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat zaplacené služby.

Zásadní je smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

V obchodních podmínkách je sice napsáno, že výpověď smlouvy musí spotřebitel učinit prostřednictvím faxu, takovýto požadavek však považujeme za nepřiměřené ujednání, které je zakázáno v § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník"). Případnou výpověď může spotřebitel společnosti zaslat i e-mailem.

Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2017 20:56, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.