Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#16631Špína v provozovně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2017, před 8 lety

Monika Valková

Znění stížnosti

Dobrý den,
Jedná se o malé Tesco v Dolních Břežanech u Prahy.

1)Chtěla bych upozornit na špínu na podlaze a velké množství prázdných či plných krabic na zemi. Prostor obchodu je malý a stálé přeskakování krabic je únavné.
2)Kdykoli jdu nakupovat řeší zaměstnanci Tesca nějaký problém, ať už soukromý nebo pracovní, ale křičí na sebe přes celou provozovnu. Nakupující chtějí mít klid na nákup a né poslouchat rozkřičené pokladní.

Děkuji za nápravu a poučení zaměstnanců


Požadované řešení

Poučení zaměstnanců o tom, že oni tam jsou pro zákazníky. A ty nezajímají jejich osobní problémy.
Přijmout řádnou paní na úklid, aby to nevypadalo , jako když se tam měsíc nevytřela podlaha.


Považovala jsem za správné na tyto nedostatky upozornit, aby chodili lidé nakupovat do Tesca s radostí a ne se znechucením.

Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2017 10:16, před 8 lety

Společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Není-li spotřebitelka spokojená s organizací práce v dané pobočce, je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti.

Má-li spotřebitelka podezření, že společnost porušila minimální hygienické požadavky, které stanovují právní předpisy (především zákon o ochraně veřejného zdraví), může podat podnět krajské hygienické stanici, která může podnikateli uložit pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2017 20:55, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.