Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Už po několikáté se mě stalo že zboží které mělo být na prodejně už v 9h.ráno nebylo.Tak samo to bylo dnes 21.6.2017.Určitě bych nepsal pokud by to bylo 5x,ale ono se to neustále opakuje!abych nezapomněl o kterou prodejnu Peny se jedná,je v Ostravě na Dubině.A co je zajímavé že třeba v Prodejně Peny v Ostravě Vítkovicích se to stává velice výjimečně.Tak prosím Vás čím to,asi je vedoucím (manažer prodejny)???
R.Jesanský Ostrava Dubina.
Mléko v akci za 11,90Kč,Vajíčka 30Ks.56,90Kč.
Nevím kdo je zodpovědný za zásobování?Ale,aby akce začala otevřením prodejny v 7hod.a 9.hod.tam už zboží nebylo je dost divné.Když akce začala209503401 v tom samém dni?
P.S.Ještě malý dodatek,krom pokladních jsem nebyl schopen sehnat někoho z prodejny,abych se informoval jestli zboží ještě bude!
|
Tweet |
Pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).
Pokud se spotřebitel domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.