Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#16632Není zboží psané v letáku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2017, před 8 lety

Rudolf Jesanský

Znění stížnosti

Už po několikáté se mě stalo že zboží které mělo být na prodejně už v 9h.ráno nebylo.Tak samo to bylo dnes 21.6.2017.Určitě bych nepsal pokud by to bylo 5x,ale ono se to neustále opakuje!abych nezapomněl o kterou prodejnu Peny se jedná,je v Ostravě na Dubině.A co je zajímavé že třeba v Prodejně Peny v Ostravě Vítkovicích se to stává velice výjimečně.Tak prosím Vás čím to,asi je vedoucím (manažer prodejny)???

R.Jesanský Ostrava Dubina.


Produkt

Mléko v akci za 11,90Kč,Vajíčka 30Ks.56,90Kč.


Požadované řešení

Nevím kdo je zodpovědný za zásobování?Ale,aby akce začala otevřením prodejny v 7hod.a 9.hod.tam už zboží nebylo je dost divné.Když akce začala209503401 v tom samém dni?

P.S.Ještě malý dodatek,krom pokladních jsem nebyl schopen sehnat někoho z prodejny,abych se informoval jestli zboží ještě bude!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2017 10:14, před 8 lety

Pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).

Pokud se spotřebitel domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2017 20:53, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.