Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, asi 2 roky zpátky jsem si koupila telefon lg bello od společnosti EW. Telefon začal po nějaké době dělat problémy s wifi. Nešel připojit k domácí síti, pak ani na veřejných místech. Žádné jiné zařízení problém s wifi nemá, takže není vina v domácí síti. Telefon jsem reklamovala 2x to mě bylo pokaždé uznané a dokonce bylo i něco vyměněno. Na potřetí kdy jsem šla opět se stejnou vadou telefon reklamovat a žádala jsem dobropis, tak mě reklamaci zamítli, že se závada neprojevuje, což je trochu divné, když 2x se projeví a na potřetí ne. Nemluvě o tom, že mi telefon pokaždé vrátili v horším stavu viz. škrábance, které jsou uvedené i v protokolech jako kdyby byly ode mně, přičemž jsem minulý rok reklamovala mobil v květnu a v zápětí kdy mi byl vracen tak zase v červnu a v protokolu bylo napsáno více škrábanců. Přitom jsem nemohla během ani ne měsíce užíváni telefon takhle poškodit. Dne 19.6 jsem ho reklamovala už po čtvrté s tím, že chci opět vrátit peníze a servisu poskytnu důkaz o tom, že ta wifi opravdu nefunguje. Není to náplní mé práce, tu vadu má dokazovat servis ne já jako zákazník. Doufám, že se tato záležitost vyřídí a do vašeho obchodu si nic už koupit nepůjdu. Kdyby se takhle cukal živnostník s malým obchůdkem, tak se to pochopit dá,ale velká společnost? opravdu stydťe se!
LG D331 L BELLO Gold, výr. číslo: 411KPCA081739
vrácení peněz
|
Tweet |
Není-li možné věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad, má spotřebitel dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit. Dle ustálené judikatury se za opakovaný výskyt vady považuje výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předchozích opravách (dvě předchozí uznané reklamace). Za větší počet vad se považuje výskyt alespoň tří vad na věci, přičemž každá z nich brání řádnému užívání věci.
Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.