Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den,
Dne 2.2.2012 jsme od spolecnosti XXXLutz prevzali nami objednanou sedaci soupravu Cleopatra. Radne pouzivali a po relativne kratkem case se zacla zmolkovat. V zari jsem stav sedaci soupravy zacla resit. Dne 2.9.2013 jsem podala na prodejne spolecnosti reklamaci a emailem zaslala pozadovane fotografie sedacky. Bylo mi zaslano stanovisko, ze reklamace byla na zaklade fotografii zamitnuta s tim,ze cituji: potah sedaci soupravy byl mechanicky poskozen pri chybne provadene udrzbe a na to se zaruka nevztahuje..
Takze spolecnost mi reklamaci sedaci soupravy, ketra stala cca 26 tisic ( v akci cene plna cena cca 45tis) zamitla na zaklade shlednuti fotografii nikdo se u nas fyzicky na soupravu podivat nebyl.. 22.10.2013 jsem napsala dopis, ze s timto rozhodnutim nesouhlasim sedacku jsme bezne pouzivali a byla udrzovana dle instrukci prilozenych ke kupni smlouve. Do dnesniho dne mi neprislo vyjadreni k memu nesouhlasu.
Za cenu, za kterou jsme sedaci soupravu koupili, bych ocekavala nejen jinou kvalitu potahu, ale jiny pristup prodejny.
Prosim o radu jak postupovat
Sedaci souprava Cleopatra artikl c: 24690115/02
Jako reseni pozaduji vraceni penez, vymena zbozi by byla pripustna pouze s jinym druhem potahu.
|
Tweet |
V případě, že je prodejcem tvrzeno, že došlo k mechanickému poškození výrobku, je třeba prokázat, že tomu tak nebylo. Ideální je v takovém případě nechat vypracovat znalecký posudek a ten přiložit k reklamaci. Pokud bude znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má nárok na jeho úhradu jako nákladu spojeného s reklamací dle § 598 občanského zákoníku.
Společnost XXXLutz CZ s.r.o. byla o podadné stížnosti informována. Doposud však nevyužila možnosti reakce na tuto stížnost. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.
Případné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati. V tomto případě je nutné, aby spotřebitel byl schopný prokázat existenci vady k datu uplatnění reklamace.