Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1664Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 28 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2013, před 11 lety

Eva Treckova

Znění stížnosti

Dobry den,

Dne 2.2.2012 jsme od spolecnosti XXXLutz prevzali nami objednanou sedaci soupravu Cleopatra. Radne pouzivali a po relativne kratkem case se zacla zmolkovat. V zari jsem stav sedaci soupravy zacla resit. Dne 2.9.2013 jsem podala na prodejne spolecnosti reklamaci a emailem zaslala pozadovane fotografie sedacky. Bylo mi zaslano stanovisko, ze reklamace byla na zaklade fotografii zamitnuta s tim,ze cituji: potah sedaci soupravy byl mechanicky poskozen pri chybne provadene udrzbe a na to se zaruka nevztahuje..
Takze spolecnost mi reklamaci sedaci soupravy, ketra stala cca 26 tisic ( v akci cene plna cena cca 45tis) zamitla na zaklade shlednuti fotografii nikdo se u nas fyzicky na soupravu podivat nebyl.. 22.10.2013 jsem napsala dopis, ze s timto rozhodnutim nesouhlasim sedacku jsme bezne pouzivali a byla udrzovana dle instrukci prilozenych ke kupni smlouve. Do dnesniho dne mi neprislo vyjadreni k memu nesouhlasu.
Za cenu, za kterou jsme sedaci soupravu koupili, bych ocekavala nejen jinou kvalitu potahu, ale jiny pristup prodejny.

Prosim o radu jak postupovat


Produkt

Sedaci souprava Cleopatra artikl c: 24690115/02


Požadované řešení

Jako reseni pozaduji vraceni penez, vymena zbozi by byla pripustna pouze s jinym druhem potahu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2014 14:02, před 11 lety

V případě, že je prodejcem tvrzeno, že došlo k mechanickému poškození výrobku, je třeba prokázat, že tomu tak nebylo. Ideální je v takovém případě nechat vypracovat znalecký posudek a ten přiložit k reklamaci. Pokud bude znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má nárok na jeho úhradu jako nákladu spojeného s reklamací dle § 598 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2014 18:12, před 10 lety

Společnost XXXLutz CZ s.r.o. byla o podadné stížnosti informována. Doposud však nevyužila možnosti reakce na tuto stížnost. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Případné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati. V tomto případě je nutné, aby spotřebitel byl schopný prokázat existenci vady k datu uplatnění reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.