Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#16645Neschopnost,neinformovanost doručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2017, před 8 lety

Monika Polanská

Znění stížnosti

Dobrý den,

celkem mě rozhořčilo velký pokles služby a neprofesionální chování doručujícího řidiče.

1. Nedostala jsem žádnou sms s časovým rozmezí doručení mého balíku. Došla mi jako první zpráva z vaší strany o opětovném doručení opět bez časového intervalu! Hned vzápětí se ozvala řidička. Která mimo zdědila,že když nejsem doma,ať si balík vyzvednu sama,ať nemusí jezdit znovu...Když jsem jí řekla,že si přeji doručení domu,tak mi teda poděkovala... Dnes jsem dostala opět zprávu o znovu doručení opět bez časového intervalu.Hned vzápětí volala řidička,že jestli teda budu doma,ať tam zase nejede zbytečně. Nacož jsem se naštvala,protože jsem při objednání věcí zaškrtávalala večerní doručení,což v 1 dopoledne není. Tak mi ignorantsky řekla,ať se stavím na Hansmanovou a rozloučila se. Nejsem si jistá,zda si vaší společnost výběru příště jako doručovatele nevyberu. S pozdravem Polanská


Produkt

Neinformovanost sms,problém s doporučením v daný.čas


Požadované řešení

Větší profesionální přístup řidiče a ochotnější jednání

Plná informovanost sms o čase doručení

Doručení zásilky

Nevím proč platím ppl plnou cenu doručení za to,že si balík vyzvednu sama


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2017 08:59, před 8 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2017 20:40, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.