Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16647Jsem v pasti?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2017, před 8 lety

Daniel Uher

Znění stížnosti

Dobrý den,
Má společnost Dateyard povinnost mi sdělit registrační údaje na základě mých údajů z platební karty??? Ani nevím na jaké stránce měla proběhnout registrace (existuje možnost i zneužití platební karty!!!)
Mám na takový dotaz jako český občan právo ???
Všude uvádíte, že mám uschovat svoji emailovou komunikaci, ale když žádná není a nevím kde hledat??
V případě, že kartu zablokuji a budu mít komunikaci, že jsem je žádal o moji identifikaci účtu na základě údajů platební karty + výpověď taktéž podle karty a bude to bez reakce?? Bude to stačit jako důkaz k eventuální exekuci ze strany Dateyard ???
To jsem fakt v pasti a de facto jsem bezzubý a musím trpět měsíční platbu ve výši 499 Kč ???
Přiznám se, že co jsem četl několik vláken zde, tak tu něco smrdí a to hodně.
Společnost mimo EU na kterou je Brusel krátký, výpověď posílat faxem, nereaguje na dotazy lidí.....


Produkt

Registrace, neoprávněná splátka z karty


Požadované řešení

Máte tu desítky lidí co si naběhli a všechny odpálkujete copy x paste z OZ.
Já bych od vás čekal odkaz na právní kancelář, která by všechny co k vám napsali oslovila, ta tyto stěžovatele zastřešila a jejím jménem společnost zažalovala!!
V jednotě je síla a když se ozve právní kancelář zastupující 150 lidí, tak by se Dateyardu mohl trochu sevřít svěrač, než když se ozve jeden český švejk, který pošle výpověď smlouvy přeložený v Translatoru na Google.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 14:58, před 8 lety

Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky získala oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.

Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargbeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Doporučit konkrétního advokáta nemůžeme. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.

Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin podvodu, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2017 20:37, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.