Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16649Neoprávněné strhávání peněz formou sms

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 37 minut

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2017, před 8 lety

Kamila Bánovská Růžičková

Znění stížnosti

Dobrý den,během měsíc přišla už čtvrtá sms z čísla 90309099,ze za aktivaci služby GER mi bylo účtováno 99kč.Přitom já jsem si zcela jistá,že jsem si žádnou takovou službu VB neaktivovala ani nevím o jakou v službu se jedná.Zde přeposílám přesné znění sms-[Cena zpravy 99 Kc s DPH za sluzbu GER. Pro zruseni posli SMS ve tvaru STOP GER na cislo 90309. Vice info posli SMS HELP na 90309. Obsah: http://bit.ly/2mKf0WG.]

Zkoušela jsem na internetu zjistit více o tomto čísle a dozvěděla jsem se,že se jedná o podvod.Tak Vás prosím o pomoc.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Kamila Bánovská Růžičková


Produkt

tel. č. 604424909 operátor T - Mobile


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2017 08:29, před 8 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.