Společnost


CORVUS CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1665Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2013, před 11 lety

Karel Novotný

Znění stížnosti

V eshopu jsem si objednal zboží, které jsem zaplatil převodem z účtu. CALISTO neposlalo zboží, nereaguje na maily, telefony nikdo nebere.


Produkt

Kapesní zapalovače


Požadované řešení

Žádám zaslání zboží nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2014 12:50, před 11 lety

V případě, že je uzavřena kupní smlouva, má kupující povinnost zaplatit kupní cenu a prodejce má povinnost dodat zboží. V případě, že prodejce svou povinnost nesplní ani po výzvě, má spotřebitel nárok na odstoupení dle § 517 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku. Prodejce má následně povinnost vrátit kupní cenu včetně úroků z prodlení dle výše uvedeného ustanovení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2014 15:56, před 10 lety

Společnost CORVUS CZ s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.