Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V eshopu jsem si objednal zboží, které jsem zaplatil převodem z účtu. CALISTO neposlalo zboží, nereaguje na maily, telefony nikdo nebere.
Kapesní zapalovače
Žádám zaslání zboží nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že je uzavřena kupní smlouva, má kupující povinnost zaplatit kupní cenu a prodejce má povinnost dodat zboží. V případě, že prodejce svou povinnost nesplní ani po výzvě, má spotřebitel nárok na odstoupení dle § 517 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku. Prodejce má následně povinnost vrátit kupní cenu včetně úroků z prodlení dle výše uvedeného ustanovení.
Společnost CORVUS CZ s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.