Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#16650Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 4 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2017, před 8 lety

Rafael Ahajanian

Znění stížnosti

Dobrý den,
Mam stižnost na Českou poštu.
Mněl jsem zasilku DR9566278285C, která musíla přijit 21.6.2017 na adresu Chemická 951 od 13.00 do 19.00.
Poprve nikdi nic ne dostavil v tento čas, ani nikda mi ne zavolal. Po druhy v 19.56 a obdyržel SMS že zasilku nemohli dostavit protože nebyl jsem na dané adrese, a že ona je ted na najbližší pobočce pošty na Chodově. Pošta tam pracuje do 20.00 a spravu jsem obdyržel v 19.56, je zrejmně že nestihl jsem to vyzvednout.
Ale V čas od 13.00 do 19.00 jsem byl doma! Na adresy mam kolej ,taky mame nonstip recepce tady, kde bych mohli zasilku nechat pro mně. Nejsem si jisti že zasilku vubec někdo dostavoval na danou adresu.
Prosím o zaslaní spravu jak je to možné? Balík šel od Depo Praha 701 Sazecska 598/7, Malesice. V procesu odesíláni balíku , já jsem hodně volal na telefone číslo +420 603 488 646 a +420 739 684 494 ,ale nikdo ne odpovědíl. Žádám vás, abyste vážně přehodnotili kvalitu práci zaměstnanců teto pobocce posty
S pozdrave, Rafael..


Produkt

Cislo baliky: DR9566278285C (kavovar Tchibo Cafissimo)


Požadované řešení

Chtěl bych získat peníze za dopravu, protože dopravy nebylo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2017 08:21, před 8 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.