Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes 22.6. 2017 mi byla doručena upomínka o nezaplacení objednaného zboží, fakturované dne 26.04.2017 se dnem splatnosti 02.06.2017. částka 299,-
Tato upomínka byla vytisknuta dne 19.06.2017.
Zboží bylo zaplaceno a následně zaúčtováno dne 01.06.2017 skrze příkaz k úhradě v online bankovnictví. Dohledatelné v bance.
Při dohledání a ověření údajů (v případě chyby v zadaných údajích z mé strany) mi vychází, že částka byla uhrazena včas a musela proto přijít společnosti na daný účet ke dni data splatnosti. Proto odmítám uhradit požadovanou částku 358,- která se skládá z původní částky 299,- + 59,- poplatky za prodlení a jakékoliv následné poplatky s tímto údajným dluhem spojené.
Na uvedené číslo zákaznického servisu pro vyřešení problému se nebylo již možno dovolat.
Diamond Underwear
Upuštění od údajného dluhu. Zrušení smlouvy a dalších objednávek.
|
Tweet |
Byla-li již faktura zaplacena, je vhodné o tom informovat přímo společnost (kontaktní údaje je možné vyhledat na webové adrese www.westerfield.ch/contact.html). Spotřebitelka může společnost rovněž požádat o vystavení potvrzení o zaplacení dluhu (kvitanci). Takové potvrzení slouží jako důkaz, že dluh zanikl.
K dodanému zboží je přiložena poštovní poukázka a faktura s uvedením ceny zboží a
doby splatnosti. Kupní cenu je možno uhradit bankovním převodem s uvedením čísla
faktury jako variabilního symbolu. Spotřebitelka by měla zkontrolovat správné uvedení variabilního čísla při zadání platby.
Pro korespondenci se společností lze rovněž využít adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to nejlépe doporučeně s dodejkou a uchovat si kopii dopisu.
Spotřebitelka nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.