Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
tak jsem si zadal do googlu vstupenky na EURO U21 a pochopitelně mi vyjelo jako první portál Viagogo, prvotní dojmy byly dobré a nedávaly mi ani nejmenší pochyby o tom, že by stránka byla jakkoliv neplatná. Tak jsem si koupil lístky za pochopitelně mnohonásobně dražší cenu na zápas Česka s Dánskem, lístky jsem koupil ve čtvrtek za 1300 (2 lístky), zaplatil jsem ihned přes kartu, všechno se zdálo být v pohodě, až na to, že mi lístky nepřišly. Viagogo bohůžel, nejde nijak kontaktovat, mají online poradnu, kde akorát odpovídá robot na nejčastěji kladené otázky. Píší také, že lístky zašlou nejpozději tři dny před konáním akce, no a dnes je pátek, den před akcí a lístky stále nemám, netuším, jak a co mám v momentální situaci dělat, ale peníze chci určitě zpět. Momentálně jsem si koupil z Polského webu (jelikož se turnaj odehrává v Polsku) lístky za 50PLK tedy 370 korun (2 lístky) na Viagogo jsem zaplatil mnohonásobně více, ale beru to jako vlastní blbost, že jsem se nepodíval na aktuální ceny z více stránek, bohůžel k tomu mělo značné přičinění stránky Viagogo, kde Vám vyskakujou informace typu 5 lidí před Vámi, posledních 10 lístku apod. no prostě omylné informace.
Rád bych poprosil o nějakou kloudnou radu, co dělat v téhle situaci, četl jsem si už předešlé stížnosti na Viagogo, ale bohůžel mi moc nepomohly.
Děkuji
Nedodání lístku, přestřelená cena
Vrácení peněz za nedodané vstupenky
|
Tweet |
Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá nebo dodá neplatné vstupenky, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval (https://www.viagogo.com/secure/login?ReturnUrl=https://www.viagogo.com/secure/myaccount/CustomerSupport).
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Před nákupem prostřednictvím neznámého obchodníka, doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na této webové adrese je možné zjistit, kdo je provozovatelem webové stránky, na které obchod funguje a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u obchodníka nakoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.