Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:384
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

91%
9%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#16655Neoprávněně, opakovaně strhávané platby za neobjednanou službu Antiviru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 minuty 23 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2017, před 8 lety

Roman Macura

Znění stížnosti

Dobrý den,
mám stejný problém jako ostatní diskutující, např. zde:
https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/16100/neopravnene-strzeni-penez-za-neobjednanou-sluzbu

Tedy automatické strhávání SMS 99 Kč/týden za nikdy neobjednanou službu "scan antivir" McSecure.
Ke stržení došlo již 8 x (celkem 792,-Kč) v průběhu měsíců 4.- 6./2017.

SMS chodí z čísla 90319, 90319099

Při prohlížení internetu je zřejmé, že je toto podvodné, naprosto stejné jednání, z těchto konkrétních čísel velmi rozšířené. Nemělo by se to řešit nějak společně?
ČOI, Telekomunikančí úřad, společná žaloba..?

Já samozřejmě také požaduji vrácení peněz na účet
1086953017/3030.

Jde mi o to, aby další děti a senioři nebyli šikanování a okrádání podobnými praktikami.
Děkuji.
Roman Macura


Produkt

telefon: 727878632.


Požadované řešení

Já samozřejmě také požaduji vrácení peněz na účet
1086953017/3030.

V případě pokračování tohoto jednání společná žaloba, žádost o prověření u ČOI a Teelkomunikačního úřadu.

Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2017 08:32, před 8 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.