Počet nahlášených stížností: | 384 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
mám stejný problém jako ostatní diskutující, např. zde:
https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/16100/neopravnene-strzeni-penez-za-neobjednanou-sluzbu
Tedy automatické strhávání SMS 99 Kč/týden za nikdy neobjednanou službu "scan antivir" McSecure.
Ke stržení došlo již 8 x (celkem 792,-Kč) v průběhu měsíců 4.- 6./2017.
SMS chodí z čísla 90319, 90319099
Při prohlížení internetu je zřejmé, že je toto podvodné, naprosto stejné jednání, z těchto konkrétních čísel velmi rozšířené. Nemělo by se to řešit nějak společně?
ČOI, Telekomunikančí úřad, společná žaloba..?
Já samozřejmě také požaduji vrácení peněz na účet
1086953017/3030.
Jde mi o to, aby další děti a senioři nebyli šikanování a okrádání podobnými praktikami.
Děkuji.
Roman Macura
telefon: 727878632.
Já samozřejmě také požaduji vrácení peněz na účet
1086953017/3030.
V případě pokračování tohoto jednání společná žaloba, žádost o prověření u ČOI a Teelkomunikačního úřadu.
Děkuji.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009