Společnost


SAZKA a.s.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#16658Odmítnutí dobít Blesk Peněženku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2017, před 8 lety

Martin Orság

Znění stížnosti

Dne 23.3.2017 v Ostrave Marianskych Horach
Provozovna Tabak na Výstavni.Obsluha odmitla obsloužit mladou romku se slovy my to neumime a nedelame.Přitom bylo jasne od prvni chvile že Pani ma problem obsloužit mladou romku jen proto že je Romka.Ja ji znam osobne pracuje je slušna a me a mé ženy se to dotklo.Žadam o sjednaní napravy.


Produkt

Blesk Peněženka


Požadované řešení

Odebrat provozovakdyž Trafiky Terminal Sazky když snim neumi zachazet a nebo se mlade ženě omluvit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 15:58, před 8 lety

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že dochází k diskriminačnímu jednání, může se obrátit na úřad veřejného ochránce práv. Více informací je možné vyhledat na webové adrese http://www.ochrance.cz/diskriminace/.

Přímou diskriminací se rozumí takové jednání, kdy se s jednou osobou zachází méně příznivě, než se zachází nebo zacházelo nebo by se zacházelo s jinou osobou ve srovnatelné situaci, a to z důvodu rasy, etnického původu, národnosti, pohlaví, sexuální orientace, věku, zdravotního postižení, náboženského vyznání, víry či světového názoru.

Pokud by byl důvod pro neposkytnutí služby jeden z výše uvedených, může se spotřebitel domáhat, aby bylo od diskriminačního jednání upuštěno, aby byly odstraněny následky diskriminačního zásahu a aby mu bylo dáno přiměřené zadostiučinění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2017 12:12, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.