Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Telefon byl zakoupen 12.12.2011 v prodejně Mobilnet, Lannova ul. , Č. Budějovice. Zhruba po 15 měsících užívání telefonu se vyskytly závady, které jsme reklamovali u prodejce v Č. Budějovicích a ten poslal telefon do záruční opravy. Z té byl telefon vrácen údajně s vyměněným displejem. Po pár měsících jsme telefon opět reklamovali, protože se již dříve vyskytnuté závady stále opakovaly. Reklamace byla Britexem zamítnuta z důvodu, že byl škrábnutý displej (což v protokolu při předání do opravy není uvedeno a ani škrábnutý nebyl). Byla nám nabídnuta oprava za peníze (stále v záruční době a závady stále stejné, jako při první reklamaci). To jsme odmítli a od té doby s Britexem vedu e-mailovou korespondenci, ale servis se se mnou nebaví.
Mobilní telefon Samsung GT-S5560i
Oprava telefonu zdarma v záruční době, která již brzy vyprší, když připočtu dobu, kdy byl telefon v opravě.
|
Tweet |
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, tak má kupující právo na to, aby byla bezplatně, řádně a včas odstraněna a prodejce je tak povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit dle § 622 odst.1 občanského zákoníku.
K uplatnění práv z odpovědnosti za vady (reklamace) je prodejce povinen vystavit písemně potvrzení (někdy jako tzv. reklamační protokol) o tom, jaké právo spotřebitel uplatnil, co je obsahem reklamace, a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.
Prodejce by tak měl řešit vadu uvedenou v reklamačním protokolu, a tu odstranit bezplatně, řádně a včas ve lhůtě 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Jiná další vada nemůže být důvodem k tomu, aby prodejce neřešil původní vadu uvedenou v reklamačním protokolu.
Společnost BRITEX - CZ, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.