Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:441
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#16660Obsluha lahůdek opakovaně bez rukavic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2017, před 8 lety

Eliška Bartáková

Znění stížnosti

V Bille na Bělehradské ulici na Praze 2 jsem přestala nakupovat v lahůdkách, neboť tamní obsluha nandává na váhu uzeniny holýma rukama bez rukavic. Jednou jsem dokonce viděla, jak slečna u lahůdek sahá na mobilní telefon a následně hned na to šla nandávat uzeniny holýma rukama. Řekla jsem, že v tom případě už nic nechci, tak to tam vrátila zpátky a hodila po mně obličej. Slečnu následně vyměnili za nějakého mladíka, rukavice stále nikde a teď tam byla nějaká jiná paní, opět bez rukavic. Nevím, zda na této pobočce Billy je nějaký problém s nedostatkem rukavic, ale už by s tím měli něco dělat, je to nehygienické, ba odporné. Když jsem na to upozornila přítomnou zaměstnankyni, slečnu na lahůdkách pouze upozornila, aby si rukavice vzala, ale k dlouhodobé nápravě nedošlo a tento problém se stále opakuje.


Produkt

Všechno podstatné je uvedeno výše.


Požadované řešení

Návštěva hygienika by na této pobočce zřejmě nebyla úplně od věci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2017 13:34, před 8 lety

Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin, která obsahovala v § 7 výslovné ustanovení o tom, že při prodeji nebalených potravin určených k přímé spotřebě musí být vyloučen přímý kontakt rukou obsluhující osoby s těmito potravinami a za tím účelem musí obsluhující osoby používat čisté a vhodné pomůcky a ochranné prostředky, se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o postupu v dané věci. Podnět je třeba předat příslušné Krajské hygienické stanici podle místa provozovny, které se podnět týká.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2017 11:43, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.