Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,dnes jsem byla konsternována, že jsem se dvakrát setkala při nakupování potravin s dalšími zákazníky, kteří nakupovali společně se PSEM, jednou na vodítku bez náhubku a podruhé v náručí. Nejen,že psa dotyčný zákazník nosil v náručí po prodejně, ale při ukládání pečiva do pytlíku jednou rukou držel psa a druhou si vybíral pečivo.Jiný mladík se rozčiloval, když jsem jej upozornila, že podle zákona a hygienických předpisů pes bez náhubku na vodítku k potravinám nesmí. Znám velmi přísné předpisy v potravinářských provozech, kdy všichni musí mít na hlavě ochranou síťku,o každé myšce se musí vyhotovit zápis o její likvidaci, deratizovat výrobnu či prodejnu!!!.Následně jsem si koupila pečivo plné psích chlupů.Tento nešvar se hojně rozmáhá v Penny Marketu,ale i ve večerkách. Na dveřích prodejen není velká nálepka "vstup se zvířetem zakázán", aby zákazníci byli upozorněni na zákaz.Že musím jíst v restauraci a vedle u stolu štěká pes, neboť každý majitel restaurace tam může zákazníka i s více psy do uzavřené místnosti vpustit, ale ne do kuchyně, jsem si těžko zvykala. Ale aby pes pobíhal po prodejně a olizoval, co chce, to snad ne!!!!
Svůj postřeh napíši hlavnímu hygienikovi,aby v příslušných prodejnách provedli hygienickou kontrolu.
S pozdravem RNDr. Alena Kůlová
Ve všech prodejnách Penny Marketu vyvěsit na dveřích velké zákazy se vstupem ze zvířetem do prodejny. Důsledně poučit personál prodejny a ochranku o okamžitém vykázání zákazníka se psem.
|
Tweet |
Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.