Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den jmenuji se Lukáš Hederer.Před půl rokem jsem se zaregistroval na vaší seznamce jenjedanoc.cz nikde sem se neupsal ani nezaškrtul aby se členstvi měsíčně obnovovalo.Půl roku mi chodi na email ze mám zaplatit dlužnou částku tento email vypada velmi nevěryhodně a nikdy sem na něj nebral zřetel.místo písmenek tam máte otazníky atd.Nyní jsem obdržel mail že POKUD NEUHRADÍM DLUŽNOU ČÁSTKU POŠLETE MĚ INKASNÍ SPOLEČNOSTI.Opakuji NIKDE jsem se neupsal k měsíční obnově nějakého účtu.A odstoupeni pouze přes Fax nedáva smysl.Podnět pro řešeni jsem probral s advokatem a Českou obchodni inspekcí.Tel. 736616195 mail.borec404@seznam.cz Přišlo mi toto:Dear Mr / Mrs Luká�í Hederer,
Our client is complaining about the outstanding payment, and is demanding that we now obtain
an order to pay and enforcement order against you and institute compulsory execution.
You had ample opportunity to settle the matter out of court, to settle the claim in monthly
instalments or to discuss a partial reduction of the claim with us. You have allowed all these
opportunities to pass to no avail. We shall now have to comply with our client's urgent demand to
enforce the claim in court.
On behalf of and with power of attorney from our client we set you herewith a preclusive time limit
of up to and including
07.07.2017
to settle the claim in the amount of 72,94 EUR
You must contact us urgently and settle the claim at least in instalments, as the further
solicitors' fees, court and bailiff costs you will now incur will clearly exceed the amount of
asserted.
Insofar as the currently owed amount is transferred entirely and on time, we can confirm you that
the contract is ended and no further claims brought against you.
Yours sincerely,
Auer Witte Thiel
Solicitors
Bayerstraße 27
D-80335 München
Mail: collection@auerwittethiel.com
Telefax: +49 (0)89/ 55 03 871
Bank details for the transfer
Postbank (Giro)
IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07
BIC: PBNKDEFF
Produkt jsem neviužíval a neschvaloval měsíčni prodlouženi účtuPůl roku mi chodi na email ze mám zaplatit dlužnou částku tento email vypada velmi nevěryhodně a nikdy sem na něj nebral zřetel.místo písmenek tam máte otazníky atd.Nyní jsem obdržel mail že POKUD NEUHRADÍM DLUŽNOU ČÁSTKU POŠLETE MĚ INKASNÍ SPOLEČNOSTI.Opakuji NIKDE jsem se neupsal k měsíční obnově nějakého účtu.
Stornování mé dlužné částky zrušení měsíčni obnovy na ,,mém" účtu.A uplné zrušení profilu.
Děkuji Hederer
|
Tweet |
Členství na zkoušku je spojeno s automatickým prodloužením smlouvy. O tom, že se má smlouva po měsíci automaticky prodloužit, musí být zákazník informován ještě před provedením závazné registrace. Platí, že dokud spotřebitel členství nevypoví, smlouva se neustále automaticky prodlužuje. Pokud závazek trvá, má provozovatel seznamky právo nezaplacený poplatek za členství vymáhat. Společnost Dateyard umožňuje smlouvu vypovědět vždy jen v krátké lhůtě 14 dnů před uplynutím členského období. Smazání profilu není výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat zaplacené služby.
Zásadní je smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
V obchodních podmínkách je sice napsáno, že výpověď smlouvy musí spotřebitel učinit prostřednictvím faxu, takovýto požadavek však považujeme za nepřiměřené ujednání, které je zakázáno v § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník"). Případnou výpověď může spotřebitel společnosti zaslat i e-mailem.
Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.