Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#16666Nedoručené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2017, před 8 lety

Lukáš Dorian Masar

Znění stížnosti

Vážená společnosti Mall,
velice mne mrzí, že musím takto postupovat, ale horší chování k zákazníkovi jsem opravdu nezažil.
V květnu letošního roku, jsem si u Vaší společnosti objednal zboží za zhruba 15 000 Kč ( Objednávka č. 97164093), vyřídil jsem si úvěr od společnosti Cetelem (sice s komplikací - zrušení původní objednávky z důvodu špatně zaslané žádosti), ale podařilo se. Datum doručení zboží měl být: první část (většina zásilky 1.6.), druhá část (1 kus zboží) 3.6.
K mému údivu mi byla doručena pouze druhá část, a po první jakoby se slehal zem.
Můj první dotaz směřoval na doprvaní společnost, kde mi bylo řečeno, že jim zboží v avizovaná den nebylo předáno.
Pátral jsem tedy dále na zákaznícké lince Mall a to myslím 8.6., kde mi telefonistka přislíbila řešení mého problému a následné zavolání druhý den nazpět. Nestalo se tak. Následně jsem volal opět 10.6., kde jsem se opět nic nedozvěděl, jen, že se zaurguje dotaz na dopravní oddělení. Dále se zase nic nedělo, až 19.6. 19 dní po plánovaném doručení se se mnou konečně spojila pracovnice zákaznického centra s odpovědí, že k doručení zboží nedojde, že se jim zboží nějakým záhadným způsoběm vrací. Podotýkám, že mne dopravní společnost vůbec nekontaktovala!! Jsem mimo republiku, lae převzetí jsem měl zařízené.
Opakovaně jsem vznášel dotaz, proč se tomu tak stalo a nikdy jsem na něj nedostal odpověď!!!!
Takhle se podle mého se zákazníkem nejedná ! Navíc jsem vaším spokojeným zákazníkem delší dobu a již nějakou dobu u Vás objednávky provádím a vždy bez komplikací.

Nabídnuto mi bylo , že mám část zboží vrátit, úvěr bude anulován a dál nic, nebo mi vrátí peníze z úvěru (samozdřejmě bez navýšení) a můžu si to splácet bez splátkového kalendáře!

Ani toto se mi nelíbí. Zboží, které jsem si objednával bylo některé v akci, nekteré v posledních kusech. Tudíž, pokud objednávku zopakuji, zboží již nemusí být dostupné.

Toto jednání nedělá vůbec dobrý dojem na vaše spolešnost a já jsem byl v jistých chvílích opravdu bezradný, navíc, když vše musíte řešit ještě z jiné země, kde jsem na dovolené.

Apeluji na Váš zdraví rozum a moc Vás prosím o prošetření celé záležitosti.

Kdyby mi bylo jasně formulováno, kde se stal problém, vše by se dalo řešit jinak a ne tímto způsobem.

ještě jednou Číslo objednávky: 97164093

PS: PRacovnice zákaznického centra paní D. B., je možná dobrá pracovnice, lae její psané slovenštině opravdu moc nerozumím, myslím si, že pokud chce komunikovat s českými klienty, měla by psát česky.

S pozdravem Bc. Lukáš Dorian Masa


Produkt

Cca 25 položek objednávky


Požadované řešení

Oznámení důvodu, proč mi zboží nebylo doručeno.
Adekvátní satisfakci při následné objednávce.
Zaplacení výloh při řešení anulace úvěru a vrácení zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 19:00, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy nezaniká nárok spotřebitele na náhradu škody, jež mu vznikla v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Pokud tedy kvůli prodlení prodávajícího vznikla spotřebitelovi újma na majetku, může žádat její nahrazení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.7.2017 10:37, před 7 lety

Vážený zákazníku,

velice nás mrzí, že v rámci Vaší objednávky došlo k daným nepříjemnostem a nebylo v našich možnostech objednávku doručit.

Komplikace, které se vyskytly u Vaší objednávky nám neumožnili s přepravní společností objednávku dodat ve stanoveném termínu na Vaší adresu. Bohužel zde došlo k technickým problémům při předání zásilky přepravní společnosti, kdy přepravce obdržel pouze interní data k zásilce a nikoliv zboží fyzicky.

K tomuto pochybení může dojít ve chvíli, kdy se omylem zboží naloží na nesprávné auto, které je připraveno k rozvozu či jsou zásilky nesprávně přiřazeny na našem skladě a následně je již nedokážeme dohledat.

V rámci systému nám v tomto případě již není umožněno zajistit opětovnou expedici a jelikož se jednalo u některého zboží o poslední kus, nebylo pro nás dohledatelné kde se aktuálně nachází.

Z toho důvodu nemohlo být námi ani nabídnuto vytvoření nové objednávky a pouze Vám byl úvěr anulován a zrušena objednávka.

Chápeme, že Vám tímto byly způsobeny nepříjemnosti a mrzí nás, že jsme pro Vás nedokázali zajistit objednané zboží.
Písemné potvrzení o anulaci úvěru byste měl evidovat ve svém emailu.

Děkujeme za pochopení a ještě jednou se Vám omlouvám.

Přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
MALL.CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.7.2017 23:40, před 7 lety


Lukáš Dorian Masar

Dobrý den, velice děkuji za odpověď.
Pokud by tato odpověď přišla hned, nic bych dále neřešil. jsme přeci jenom lidi. tristní byla doba, za kterou se vše řešilo a ignorace sdělení důvodu.
Děkuji tedy za odpověď a tímto považuji věc za vyřízenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2017 11:37, před 7 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.