Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:125
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16667Nevrácení zálohy za zrušení rezervace v řádném termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2017, před 8 lety

Jiří Stropek

Znění stížnosti

Dobrý den. Přes booking.com jsem si objednal dovolenou v Maďarsku. Zaplatil jsem požadovanou zálohu 100 eur, cca 2700kč. Dovolenou jsem musel z rodinných důvodů zrušit, dle podmínek jsem to stihl ještě v termínu kdy mi bylo zaručeno společností že mi vrátí celou zálohu zpět. Bohužel se tak nestalo, společnost navíc nekomunikuje ani konečný poskytovatel ubytování. Mohu doložit všechny doklady o zaplacení a stornování dovolené dle jejich podmínek tak aby mi byla záloha vrácena. Poradíte? Děkuji, Stropek Jiří


Produkt

dovolená, rezervace číslo: 1483779633


Požadované řešení

Vrácení zálohy a hlavně komunikace ze strany poskytovatele těchto služeb. Nekomunikuje jak booking. com tak ani konečný příjemce úhrady zálohy Pinterics Dániel.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 19:23, před 8 lety

Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Společnost ve svých všeobecných obchodních podmínkách sama výslovně uvádí, že nese odpovědnost za přímé škody, které spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil, nebo které mu vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností podnikatele souvisejících s poskytováním služeb, a to do celkové výše celkové ceny rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2017 11:35, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.