Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#16668Špatná hygiena při manipulaci z pečivem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2017, před 8 lety

Marketa Bruzova

Znění stížnosti

Dobrý den
Bydlím v Luhačovicích kde chodím nakupovat do Vašeho penny marketu
Nejsem jediný kdo přestal nakupovat ve vaší prodejně pečivo a z doslechu je hodně lidí co ho tak nekupují.
Důvod je prostý,jak paní vedoucí obchodu tak i prodavačky a ne jen oni,ale i pan co tam dělá hlídače od bezpečnostní agentury přerovnávají pečivo bez hygienických rukavic které se
mají k tomu používat a ještě přitom se škrábou na hlavě nebo sí utírají nos
a při mém dotazu proč nepoužívají rukavice jsem se dozvěděl za mají zdravotní prukaz což každý ví že zdravotní prukaz nezbavuje zaměstnance používat hygienicke pomucky
Bylo by dobré udělat nápravu a vysvětlit ji ze je to potřeba dodržovat
Když nenastane žádná naprava budu se informovat na jiných kontrolních orgánech
zatím nashledanou


Požadované řešení

Aby vedení společnosti jim nařídilo používat hygienicke rukavice jako to dělají v jiných obchodech


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2017 19:55, před 8 lety

Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Není-li spotřebitel spokojený s organizací práce v dané pobočce, je rovněž vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2017 11:33, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.