Společnost


ELEKTRA PV, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#16669LEDNICE oprava v záruce - chybí faktura

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2017, před 8 lety

Jitka Masařová

Znění stížnosti

Dobrý den u spol.Elektra PV s.r.o. jsem si zakoupila 4.3.2016 Lednici Gorenje...Dne 31.5.2017 jsem nahlašovala záruční opravu.Přijel servisní technik Lednice neopravitelná....
3.měsíce od koupě mi odešel notebook s uloženou fakturou,kterou mi prodejce zaslal na email a tu nemohu dohledat jelikož internetový obchod zrušen.Lze nějak pomoc aby mi poslali aspon oskenovanou fakturu o zaplacení výrobku...mám jen doklad že jsem zaplatila přepravci na dobírku a to výrobci Gorenje nestačí aby mi mohli zboží vyměnit :-( Děkuji


Produkt

Lednice gorenje model NRK6192mw ser.n. 60630222


Požadované řešení

ráda bych dohledala fakturu a mohla mít u výrobce nárok na novou lednici,jelikož je neopravitelná


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 19:49, před 8 lety

Pro uplatnění reklamace není nutné předložit doklad o zaplacení věci. Je však nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (zda doklad o zaplacení dobírky je dostačující, by mohl rozhodnout jedině soud).

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající a to i v případě, že pro vyřizování reklamací byla určena třetí osoba. Pouze za předpokladu, že by se tato třetí osoba sama zavázala k tomu, že bude ručit za vyřízení reklamace, bylo by možné se svými nároky obrátit i na tuto osobu. Odmítne-li třetí osoba přijmout zboží do reklamace, a zároveň na sebe nepřevzala odpovědnost za vyřízení reklamace, musí se spotřebitelka obrátit na prodávajícího.

Na společnost ELEKTRA PV, s.r.o. byl podán insolvenční návrh ke dni 3.8.2016. Se zahájením insolvenčního řízení spojuje insolvenční zákon zejména účinek, že pohledávky a jiná práva týkající se majetkové podstaty nemohou být uplatněny žalobou, lze-li je uplatnit přihláškou.

Podrobnější informace o probíhajícím insolvenčním řízení nalezne spotřebitelka na webových stránkách: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=A4D356F3631F46F4BE0C161ACEC83689

Z důvodu podaného insolvenčního návrhu nemůže být stížnost řešena v rámci služby VašeStížnosti.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.