Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den u spol.Elektra PV s.r.o. jsem si zakoupila 4.3.2016 Lednici Gorenje...Dne 31.5.2017 jsem nahlašovala záruční opravu.Přijel servisní technik Lednice neopravitelná....
3.měsíce od koupě mi odešel notebook s uloženou fakturou,kterou mi prodejce zaslal na email a tu nemohu dohledat jelikož internetový obchod zrušen.Lze nějak pomoc aby mi poslali aspon oskenovanou fakturu o zaplacení výrobku...mám jen doklad že jsem zaplatila přepravci na dobírku a to výrobci Gorenje nestačí aby mi mohli zboží vyměnit :-( Děkuji
Lednice gorenje model NRK6192mw ser.n. 60630222
ráda bych dohledala fakturu a mohla mít u výrobce nárok na novou lednici,jelikož je neopravitelná
|
Tweet |
Pro uplatnění reklamace není nutné předložit doklad o zaplacení věci. Je však nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (zda doklad o zaplacení dobírky je dostačující, by mohl rozhodnout jedině soud).
Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající a to i v případě, že pro vyřizování reklamací byla určena třetí osoba. Pouze za předpokladu, že by se tato třetí osoba sama zavázala k tomu, že bude ručit za vyřízení reklamace, bylo by možné se svými nároky obrátit i na tuto osobu. Odmítne-li třetí osoba přijmout zboží do reklamace, a zároveň na sebe nepřevzala odpovědnost za vyřízení reklamace, musí se spotřebitelka obrátit na prodávajícího.
Na společnost ELEKTRA PV, s.r.o. byl podán insolvenční návrh ke dni 3.8.2016. Se zahájením insolvenčního řízení spojuje insolvenční zákon zejména účinek, že pohledávky a jiná práva týkající se majetkové podstaty nemohou být uplatněny žalobou, lze-li je uplatnit přihláškou.
Podrobnější informace o probíhajícím insolvenčním řízení nalezne spotřebitelka na webových stránkách: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=A4D356F3631F46F4BE0C161ACEC83689
Z důvodu podaného insolvenčního návrhu nemůže být stížnost řešena v rámci služby VašeStížnosti.cz.