Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#16671Naučtování více položek zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2017, před 8 lety

Petr Zdražil

Znění stížnosti

Dobrý den ,
původně jsem nechtěl vůbec Vám psát . Ale musím reagovat na páteční nákup ve vaši provozovně v Bradýse nad Labem , Průmyslová .
Jezdím nakupovat k vám celkem pravidelně nechám tam vždy větší sumu peněz za nákup . Ale tentokráte jsem bohužel ke své blbosti jsem si zapoměl zkontrolovat účet . Platil jsem novou kartou a bohužel se mi s ní nepodařilo zaplatit . Zaplatil jsem tedy hotově , abych nezdržoval zákazníky za mnou .
Až doma jsem zjistil ,že mě prodavačka naúčtovala 1.702,80 Kč za pivo světlý ležák jeden kus 12.90 Kč paní prodavačka mi naúčtovala piv 132 kusů , místo 4 kusů . Celkově mě páteční nákup vyšel tedy na 3.983, Kč . Obávám se tedy , že po této zkušenosti jste ztratili zákazníka . Osobně mě to mrzí , číslo účtem : 0114-230617-03-714676 označení provozovny 141 datum 23.06.17 čas 12:24:33 hodin
Děkuji pěkně za vaši odpověď
Petr Zdražil


Produkt

Pivo světlý ležák zakoupil jsem 4 ks naúčtováno 132 kusů 1.702,80 Kč


Požadované řešení

Rád bych peníze získal zpět ,ale v to nedoufám .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2017 17:43, před 8 lety

V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu. Nesprávné vyúčtování je však vhodné reklamovat ihned, v opačném případě je složité prokázat, jaké výrobky spotřebitel skutečně nakoupil. Prokázáním se rozumí nade vší pochybnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.7.2017 10:36, před 8 lety


Petr Zdražil

Hodnocení:

Komentář: Vše je již vyřízeno k mojí spokojenosti.
Děkuji za vaše informování k danému problému.