Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den ,
původně jsem nechtěl vůbec Vám psát . Ale musím reagovat na páteční nákup ve vaši provozovně v Bradýse nad Labem , Průmyslová .
Jezdím nakupovat k vám celkem pravidelně nechám tam vždy větší sumu peněz za nákup . Ale tentokráte jsem bohužel ke své blbosti jsem si zapoměl zkontrolovat účet . Platil jsem novou kartou a bohužel se mi s ní nepodařilo zaplatit . Zaplatil jsem tedy hotově , abych nezdržoval zákazníky za mnou .
Až doma jsem zjistil ,že mě prodavačka naúčtovala 1.702,80 Kč za pivo světlý ležák jeden kus 12.90 Kč paní prodavačka mi naúčtovala piv 132 kusů , místo 4 kusů . Celkově mě páteční nákup vyšel tedy na 3.983, Kč . Obávám se tedy , že po této zkušenosti jste ztratili zákazníka . Osobně mě to mrzí , číslo účtem : 0114-230617-03-714676 označení provozovny 141 datum 23.06.17 čas 12:24:33 hodin
Děkuji pěkně za vaši odpověď
Petr Zdražil
Pivo světlý ležák zakoupil jsem 4 ks naúčtováno 132 kusů 1.702,80 Kč
Rád bych peníze získal zpět ,ale v to nedoufám .
|
Tweet |
V případě, že je špatně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu. Nesprávné vyúčtování je však vhodné reklamovat ihned, v opačném případě je složité prokázat, jaké výrobky spotřebitel skutečně nakoupil. Prokázáním se rozumí nade vší pochybnost.
Hodnocení:
Komentář: Vše je již vyřízeno k mojí spokojenosti.
Děkuji za vaše informování k danému problému.