Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
18.04.2017 som uhradila za nákup podprsenky, ktorú som si objednala cez pc...Došla mi hláška, že keďže ide o dodanie tovaru zo zahraničia, dlhšie to potrvá...Po dvoch mesiacoch som však nič nedostala a do menovanej spoločnosti Ateli sa neviem dovolať...aby mi vrátili aspoň financie.
Peniaze boli poslané na účet SK7583300000002300518740 BIC: FIOZSKBA Príjemca: Ateli, s.r.o. Zúčtovaná suma: 6,39 EUR
Žiadam o vrátenie peňazí
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Vážená paní Červeňáková,
velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Abychom mohli situaci prověřit a vyřešit k Vaší spokojenosti, napište nám prosím číslo objednávky. Případně nás můžete pro rychlejší řešení situace kontaktovat zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk
S pozdravem
Lucie Mrázová
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Prostredníctvom Vás som bola informovaná, že spoločnosť zareagovala a budú mi vrátené peniaze. Do dnešného dňa k tomu nedošlo. Číslo objednávky ja nemám k dispozícii, len potvrdenie z banky kedy a na aké číslo úhrada odišla....
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.