Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#16683Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2017, před 8 lety

Tomáš Juránek

Znění stížnosti

Dne 20.4.2017 jsem si na teto "seznamce" koupil VIP v hodnotě 180kč na jeden měsíc s tím že to zkusím. Po 2 týdnech jsem to zhodnotil jako ztratu času a tak jsem tuhle seznamku již dále nenavštěvoval/nezajímala mě (7.5.2017 to myslím bylo naposled). Dnes 26.6.2017 jsem otevřel email (Mám vícero emailu a tenhle moc často nevyužívám) ve kterém mě čekalo nemilé překvapení. Upomínka k zaplacení čásky 2 692,00 CZK Ke dni 28.6.2017 za 6 měsíční členstvý, které jsem si neobjednal. A tak jsem pátral na internetu a zjistil jsem že se premium automaticky prodlužuje čehož jsem si nebyl vědom. Dnes jsem volal do banky a ta zaznamenala několik pokusů o stažení uvedené častky z učtu a to dne 21.5.2017,1.6.2017 a 15.6.2017(negativně, každou takovou věc musím osobně povolit). Zatím jsem nepodnikl žádné kroky doufám že se to vyřeší zde.


Produkt

Interdate S.A. / www.c-date.cz Referenční číslo: CZ-2017-05-18-158375037-CDATE-DN. pod IP-adresou: 95.82.132.200


Požadované řešení

Myslím si že řešení by mělo být jednoduché. Firma si nechá 180kč které jsem zaplatil za měsíční službu,dále smaže učet z jejich databáze a přestane po mě vymáhat částku 2 692,00 CZK jelikož jsem jejich služeb přestal využívat jíž před uplinutím jednoho měsíce. Případně navrhnout jiné řešení které nebude ad absurdum.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2017 15:00, před 8 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Zásadní je tedy smlouvu řádně ukončit, a to výpovědí. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.6.2017 08:59, před 8 lety

ID: 158375037


Přejeme Vám dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 18.04.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP C-date – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.6.2017 10:57, před 8 lety


Tomáš Juránek

Dobrý den

Zpochybnuji zakoupení Vašeho VIP členství,k datu: 18.04.2017 (Viz.přiložený soubor).
Považuji za neplatnou proto že, o podmínkách smluvního vztahu jsem nebyl řádně a dostatečně informován a tudíž jsem byl uveden společností v omyl. Jelikož vašich služeb už nevyužívám, a přestal jsem jich využívat ještě pred skončením platnosti VIP členství (od 20.04.2017 do 20.05.2017) kterou jsem řádně zaplatil částkou 180kč na dobu jednoho měsíce. Jste povinni mě informovat o pdmínkách, cennách a jejich případných změnách a to ještě před vypršením platnosti VIP členství. To jste dle mého názoru dostatečně neučinily.

Dále jsem se podělil o svuj problém i na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz
A dnes mi došel email ve kterém je následující sdělení:

Nicméně je otázkou, na kolik takto poskytnutá informace splňuje výše uvedená kritéria, od čehož se odvíjí i oprávněnost požadavku podnikatele. Ačkoli my se kloníme k názoru, že takto poskytovaná informace nesplňuje tyto požadavky, o této skutečnosti může závazně rozhodnout pouze soud.

Moje požadavky jsou:
Zrušení členství a smazání účtu a to navždy (Referenční číslo: CZ-2017-05-18-158375037-CDATE-DN , IP-adresou: 95.82.132.200).
Zrušení všech pohledávek vůči mé osobě.
Aby byla smazána i všechna citlivá data (Kreditní karta, jmeno, bydliště,Tel. apod.), která jsem vám poskytl. Zakazuji aby s nimi bylo nadále nějak nakládáno,manipulováno či předáno třetí straně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2017 11:23, před 8 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.6.2017 12:21, před 8 lety

ID: 158375037


Opět Vám přejeme dobrý den.

I přes skutečnost, že o podmínkách, cenách (a jejich případných změnách) jste byl informován prostřednictvím Všeobecných obchodních podmínek, dostupných na domovské stránce C-date, respektive přímo v rámci Vašeho profilu; na stránce s volbou produktu a na platební stránce, byl Váš profil jako ústřetový krok z naší strany definitivně vymazán a požadavek na úhradu dlužného poplatku byl stažen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.6.2017 13:02, před 8 lety


Tomáš Juránek

Dobrý den

Chtěl bych vám poděkovat k vyhovění mé žádosti a také za váš čas který jste mému problému věnovali.

Bohužel z duvodu právní jistoty bych vás ještě chtěl požádat o zaslání potvrzení že tato akce z vaší strany proběhla (byl Váš profil jako ústřetový krok z naší strany definitivně vymazán a požadavek na úhradu dlužného poplatku byl stažen).

na email: yuri159@seznam.cz

Ve chvíli kdy se tak stane, bude tato stížnost oficiálně uzavřena. A dále vyrozumím pomocí kopie listu který mi pošlete paní Mgr.Šárku.L. ze ESC@COI.CZ Že už se mím problémem nemusí dále zabývat a že jíž byl vyřešen.

Ještě jednou děkuji a přeji hezký zbytek dne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2017 07:51, před 8 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.6.2017 11:03, před 8 lety

ID: 158375037


Opět Vám přejeme dobrý den.

I přes skutečnost, že o podmínkách, cenách (a jejich případných změnách) jste byl informován prostřednictvím Všeobecných obchodních podmínek, dostupných na domovské stránce C-date, respektive přímo v rámci Vašeho profilu; na stránce s volbou produktu a na platební stránce, byl Váš profil jako ústřetový krok z naší strany definitivně vymazán a požadavek na úhradu dlužného poplatku byl stažen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.6.2017 12:06, před 8 lety


Tomáš Juránek

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den

Chtěl bych vám poděkovat za zaslání emailu:

Tímto bychom Vám rádi potvrdili, že Váš profil na stránce C-date byl definitivně vymazán a požadavek na úhradu dlužného poplatku byl stažen.

Přejeme Vám úspěšný den.

S přátelským pozdravem,
Váš tým C-date
____________________
email: service@c-date.cz
http://www.c-date.cz/

Interdate S.A. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Obchodní rejstřík: B158 155
Člen správní rady: Laetitia Pateau

Tímto pavažuji celou záležitost za uzavřenou a ještě jednou bych rád poděkoval všem stranám za jejich čas, který museli investovat do řešení mého problému.

Přeji hezký zbytek dne.