Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.4.2017 jsem v prodejně T-Mobile ukončila zákaznickou smlouvu 35962919 s tím, že tato smlouva bude převedena na předplacenou službu Twist ke dni 18.5.2017.Dne 26.6.2017 jsem se konečně rozhodla využít této služby ale nastal problém. Po příchodu na prodejnu T-Mobile v Šumperku byl nějaký výpadek a nešlo kartu nabít, doporučila mi tedy pracovnice T-Mobilu, abych buď přišel později a nebo zašel do trafiky, která je hned vedle. Využil jsem druhou možnost, ale s nabitím jsem neuspěl - obsluze vyjela stvrzenka, že číslo neexistuje a dobíjení nelze provést A pak se začaly dít věci - došla mi sms zpráva, že za období od 20.5.2017 do 19.06.2017 mám uhradit 789,-Kč. Poněvadž jsem prováděla platby měsíčně inkasem ze SIPO a dne 26.5.2017 si T Mobil vyinkasoval částku 699,-Kčs domníval a jsem se, že jsem bez dluhu. Na prodejně v Šumperku , kam jsem poslala manžela mi striktně sdělili, že je to v pořádku a mám zaplatit. Abych se nedostala do problémů, provedla jsem úhradu. Domnívám se, že mi má být vrácená částka 789,-Kč, protože v době uvedené v SMS již nebyla smlouva platná
vrátit částku 789,-Kč
|
Tweet |
Pokud byl poplatek naúčtován neoprávněně, je vhodné uplatnit reklamaci. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitelky se může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.