Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Při nákupu v pátek 23,6,2017 jsem měla telefonický hovor s dcerou.Z batohou jsem si vzala mobil a krátce s dcrou hovořila mobil jsm uložila zpět do batohu prošla jsem obchode k pokladně a zaplatila zakoupené zboží.Tam ke mně přistopil muž bez označení chytil mnně za rameno vzal vozík s nákupem,tím mně udeřil do nohy a aniž by mi vysvětlil svoje jednání vlekl mně přes prodejnu a zavedl mně do kanceláře kde byli praconice Billi.Tam mně vytrhl batoh z ruky a přitom mi zničil odrazku ve tvaru medvídka připevněnou na batohu.Batoh předal prodavačce a ta mi jej prohledala aniž by mi udali důvod tohoto jejich jednání.Když jsem se ohradila že nejsem žádná zlodějka bylo mi řečeno že je to normální jednání,jejich odpověď mně moc neuspokojila kam se podělo heslo náš zákazní náš pán.Cítím se poškozena celý krám se na tuto scénu díval Jablonec není tak velký a určitě byli v prodejně nejací známí lidé, teď aby jsem chodila kanálama v životě jsem nic neukradla do Vaši prodejny již nikdy nevstoupím!
Řádná omluva Vaší firmy za chování Vašich zaměstnanců.
|
Tweet |
Ochranka může v případě podezření z krádeže zadržet podezřelé osoby. Bez jejich svolení jim nemůže prohledávat osobní věci ani jim kontrolovat osobní doklady. K tomu má pravomoc až případně přivolaná policie.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.