Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
31.7. 2013 jsem zakoupila synovi přes internet značkovou sportovní obuv VANS authentic, po 3 měsících nošení se guma po obvodu u obou bot začla odlepovat
a podrážka uvnitř bot se vydrolila a totálně rozpadla. Obchodník mi reklamaci
neuznal s tím, že se jedná o mechanické poškození a tudíž se na to reklamace nevztahuje. Uplatnila jsem poté rozpor s kupní smlouvou, ale odpověď obchodníka byla opět stejná, boty mi vrátili, rozpor uplatněný nepotvrdili.
Toto vše jsem uplatnila do půl roku od zakoupení obuvi. Jednání této
firmy je dle mého názoru velmi nesolidní, takto drahá značková obuv by se po
3 měsících nošení rozhodně neměla rozpadat a asi jim příliš nezáleží na kvalitě jimi prodávaných bot.
sportoní značková obuv VANS authentic modré barvy
Požaduji výměnu obuvi za bezvadnou, pokud není toto řešení možné,
chci odstoupit tímto od smlouvy a vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud je uplatněn rozpor s kupní smlouvou dle § 616 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, je prodejce povinný prokázat, že spotřebiteli předal zboží bez vady dle odst. 4 výše uvedeného ustanovení. Pokud tak neprokáže, je rozpor považován za existující již při koupi výrobku.
Společnost EXTREME DISTRIBUTION s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.