Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 21 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý večer,bydleli jsme daleko a take jsme museli pres hlavni silnici coz neni v prilehle zahrade co jsme meli objednano.WC nesplachuje na pomoc lavor.Sprcha bez zavesu,hacku,vsude mokro a k tomu slouzilo koste na vymeteni vody do kanalku.Kos na papiry z WC vyneseny 2krat za nas pobyt 8dní.Naprosta prasarna na dnesní dobu.Takze sami uklizet.Proc tento pokoj a ne jako ostatni?Slova delegatky-koupili jste zajezd dele nez ostatní.Sousedum pokoj po stiznosti vymenili,na nas nezbyl.Byl k dispozici jenom jeden.Nase krasna inclisiv dovolena se rozplynula.První dny jsme museli jidla objednat na recepci jako v zavodni jidelne.2 jidla na vyber.Citron do caje neexistuje,olivy 2 na cely pobyt,alkohol pouze jako drink s necim michany nebo nic.Coca-cola pouze lacina nahrazka nejsem male dite.Misto lzicky na michani kavy jsme dostali brcko.Na otazku kde objednat veceri v reckem stylu?Vyjadrení delegatky bohuzel neni dostaven prostor kde se meli vecere konat a nahrada?Není.Balicek na cestu misto obeda.2suche chleby,1kolecko salamu,1platek syra a voda-tepla.Co na to delegatka,pokrcila rameny.pokud bych zaplatila za osobu 8-9 tisic,jsem spokojena ale za 16 tisic to se nam chcete vysmívat?
Recko,hotel Gregory"s,smlouva č.126079908 Haviernikova Dagmar
Reklamaci jsem podala primo na miste u delegatky,ktera me to podepsala.Byla me nabidnuta kompenzace 3dny pujceni skutra.Odmitla jsem,protoze to neni primerene k cene pobytu a spouste problemů.Kupuji u eximu zajezdy vzdy,ale s timto jsem se nesetkala.Kdyz slysim na tento hotel v radiu reklamu zni to velmi lakave,ale realita je uplne jinde.Stejny nazor mela spousta lidi a je skoda ze si timhle kazite jmeno.Zadam o vraceni penez a nebo poskytnuti slevy na dalsi dovolenou od EXIMU.Dokladam foto a video porizene primo na miste.
S pozdravem Haviernikova
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitelku ujistil nebo které spotřebitelka vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekávala, měl pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitelka určila, může si spotřebitelka zjednat nápravu sama a pořadatel jí nahradí účelně vynaložené náklady.
Měl-li zájezd vady a vytkla-li je spotřebitelka bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkla-li spotřebitelka vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud jí právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitelka své právo neuplatnila ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala. Z popisu stížnosti však vyplývá, že spotřebitelka všechny vady již oznámila.
Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitelka také požadovat náhradu škody na majetku a také náhradu újmy za narušení dovolené. Pořadatel odpovídá spotřebitelce za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Pokud společnost bude trvat na zamítnuté reklamaci, bude nutné domáhat se svého práva soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.