Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 21.6.2017 byla neoprávněně z kreditu mého syna stržena částka 99 Kč s popisem premium služby na tel.číslo 90319099. Vědomě jsme o žádné zpoplatněné služby nežádali. Neobdrželi jsme ani žádné informace/potvrzení o tom, že by byla nějaká služba zakoupena. Na stržení platby jsem přišel pouze na základě prudkého snížení kreditu na mobilu mého nezletilého syna. Tato situace vykazuje známky podvodného jednání a klamání spotřebitele. Preventivně byly u operátora zablokovány veškeré premiové SMS, aby nemohlo dojít k opakovanému stržení.
Premium služby SMS číslo 90319099, neoprávněné stržení 99 Kč
Žádám Vaší společnost o okamžité zrušení jakékoli "služby" a rychlé sjednání nápravy z Vaší strany, tedy navrácení peněžní ztráty na můj bankovní účet, který je uveden v referencích. V opačném případě bude celá záležitost patřičně medializována.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009