Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
objednal jsem si radio a uvedl jsem svou plnou adresu i z dorucovaci adresou.presto tam stale pisou adresu jine posty nez jsem uvedl ja.tim padem mne prijde zbozi na zcela jinou postu
poslat zbozi na spravnou poštu.
|
Tweet |
Spotřebitel by mohl využít online webové aplikace České pošty Změna doručení online. Spotřebitel by mohl rovněž řešit danou situaci s prodávajícím, se kterým uzavřel kupní smlouvu. Prodávající má totiž povinnost dodat zboží na adresu, kterou spotřebitel při uzavírání kupní smlouvy uvedl jako doručovací, v opačném případě by se jednalo o porušení smluvní povinnosti.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.