Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#16703Dodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 16 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2017, před 8 lety

Vlastimil Netrval

Znění stížnosti

objednal jsem si radio a uvedl jsem svou plnou adresu i z dorucovaci adresou.presto tam stale pisou adresu jine posty nez jsem uvedl ja.tim padem mne prijde zbozi na zcela jinou postu


Požadované řešení

poslat zbozi na spravnou poštu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2017 10:52, před 8 lety

Spotřebitel by mohl využít online webové aplikace České pošty Změna doručení online. Spotřebitel by mohl rovněž řešit danou situaci s prodávajícím, se kterým uzavřel kupní smlouvu. Prodávající má totiž povinnost dodat zboží na adresu, kterou spotřebitel při uzavírání kupní smlouvy uvedl jako doručovací, v opačném případě by se jednalo o porušení smluvní povinnosti.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.