Společnost


CSR & Protikorupcnilinka.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16706Registrace na jejich webových stránkách

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2017, před 8 lety

Lucie B.

Znění stížnosti

Žádnou registraci jsem na jejich stránkách nedělala a ani se u nich neregistrovala, neznám ani přihlašovací mé udáje a vše co se toho týká.Někdo zneužil mých osobních udáju a zaregi.se na jejich stránkách, neustále mi chodí od nich email a ještě k tomu do spamu, ráda bych aby ukončily mou regis.a vše na jejich stránkách a nadále neotravovaly, zasahujeto do mého osobního života,mám insolvenci a správci sem to už nahlásila takové obtěžování,nepotřebuju jejich služby a nic podobného když mám insolvenci a řeším vše přes soud,díky.


Produkt

Registrace


Požadované řešení

Zrušení registrace a vše ostatní co má stím společné na jejich stránkách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2017 10:08, před 8 lety

Vždy záleží na tom, zda spotřebitel provedl pouze registraci zdarma nebo si k bezplatné registraci objednal a zaplatil nějakou službu navíc. Pokud spotřebitel provedl jen bezplatnou registraci, což plyne i z popisu spotřebitele ve stížnosti, tak lze tuto registraci samozřejmě zrušit. Doporučujeme tak učinit prokazatelným způsobem písemným doporučeným dopisem s dodejkou. Není třeba registraci rušit žádnými jinými zvláštními kroky- jako např. mít notářsky ověřený podpis atd., což tato společnost v podmínkách tvrdí. Požadavek na notářské ověření je vzhledem ke způsobu uzavření smlouvy ve vztahu ke spotřebiteli nepřiměřený.

Pokud byla registrace bezplatná, tak i zrušení musí být bezplatné. Pokud byla registrace možná přes internet, tak zrušení registrace musí být možné také jednoduchou cestou např. dopisem. Z důvodu prokazatelnosti pro případ sporu je však pro spotřebitele lepší zaslání doporučeně s dodejkou, s tím, že spotřebitel si dobře uschová kopii odeslaného dopisu, který bude sloužit jako důkaz, že byla registraci spotřebitelem zrušena.

Uvedené písemnosti je třeba zaslat písemným doporučeným dopisem na sídlo společnosti (adresu podnikatele dle obchodního rejstříku) nebo uvedenou kontaktní adresu pro písemnosti této společnosti na jejích internetových stránkách.

V doporučeném dopise bude vhodné uvést následující text:
Jelikož je registrace bezplatná, je důvodné očekávání, že zrušení registrace bude rovněž bezplatné. Pokud tomu tak není, považujete smlouvu za neplatnou z důvodu uvedení v omyl a z důvodu rozporu s dobrými mravy. Registraci si tedy přejete bezplatně zrušit.

Pokud totiž byla registrace bezplatná, nemůže být její zrušení zpoplatněno, takové ujednání je nepřiměřené a tudíž na zákl. § 1813 občanského zákoníku neplatné.

Zároveň spotřebiteli doporučujeme zaslat společnosti s výše uvedeným dopisem rovněž žádost o odstranění osobních údajů z jeho databáze. Takové zpracování osobních údajů je obvykle v souladu se zákonem, ale pokud vysloví spotřebitel písemně svůj nesouhlas, pak musí dotyčný obchodník její osobní údaje z databáze odstranit (viz § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů). Pokud by tak neučinil, jednalo by se o porušení zákona o ochraně osobních údajů.

Nesouhlas s dalším zpracováním osobních údajů je nutné vyslovit dle uvedeného zákona písemně (tzv. Žádost o odstranění osobních údajů z databáze). To se může stát buď dopisem (z důvodu prokazatelnosti jednání doporučeným s dodejkou) nebo i e-mailovou zprávou na adresu toho, kdo databázi vede. Pokud spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Bude-li podnikatel ignorovat uvedenou žádost o vyřazení z databáze, může spotřebitel podat podnět Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2017 12:00, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.