Společnost


Relaxačně saunové centrum Harfa

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16707Nemožnost uplatnit vouchery platné do 31.7.2017

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2017, před 8 lety

Tereza Nováková

Znění stížnosti

Zakoupili jsme si voucher pro 2 osoby do RSC Harfa s platností do 31.7.2017.
Už jednou jsme tam "naprázdno" jeli z Liberce, jelikož na stránkách o uzavření nic nepíší a dovolat se do RSC Harfa nelze.
Nyní nereagují, propadnout vouchery nechat opravdu nechceme - je to dost peněz.
Jak tuto situaci řešit?


Produkt

Voucher do RSC Harfa - Vánoční voucher celodenní saunování pro 2 osoby


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2017 09:58, před 8 lety

Jelikož se podnikatel domluvil se spotřebitelkou na termínu poskytnutí služby, za kterou již spotřebitelka zaplatila, přijal tak závazek tuto službu poskytnout.

Strana, která se zavázala poskytnout službu v určitém termínu (důkazem může být e-mailová korespondence mezi spotřebitelkou a společností), má povinnost tak učinit. Pokud se tak nestalo, může spotřebitelka požadovat nápravu. Není-li to možné, znamená to podstatné porušení smluvních povinností. Podstatné je takové porušení povinností, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala (nemožnost využití služby).

Odstoupila-li spotřebitelka od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a společnost je povinna vrátit spotřebitelce přijaté peněžité plnění. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitelka stanovila, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li společnost na výzvy spotřebitelky, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2017 11:57, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.