Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.10.2015 jsem si u CZC zakoupila notebook Lenovo. Ještě jsme k tomu dokupovali +3 roky záruku. Tak půl toku zpět jsem ho tam nesla s rozbitým touchpadem, špatným rozlišením, grafikou a jakýmsi neviditelným panelem nad hlavním panelem, kam nešlo dát žádné ikonky. Vrátili mi to akorát tak s opraveným touchpadem a jako vysvětlení opravy uvedli reinstal windows - vážně? .. To mě docela vytočilo, tak jsem jim to tam zase nechala ať se kluci snaží víc. Vrátilo se to opět stejně, vzala jsem si to domů a ani né 10 minut zpět, jsem z NTB vypojila sluchátka a NTB nehraje - ve sluchátkách ano, bez sluchátek ne. Po 3. to bylo to stejné. Nic neopravili a jako řešení opět reinstal windows. Dříve jsem na tom hrála plno her a všechny fungovali bez problému. Teď už nejede ani jedna. Shrnutí?
Touchpad - funguje jen když se mu chce
Grafika - totálně v háji, rozmazané ikony a texty
Zvuk - přeskakuje a vypadává
V CZC nic neopravili, akorát 3x reinstalovali windows.
Lenovo Z50-70
Jelikož už to tam bylo 3. a já už nemám nervy to tam znovu dát a být bez notebooku další měsíc tak chci vrátit peníze.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.