Společnost


DAPI, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16713Zamítnutá reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2017, před 8 lety

Kamila Koubová

Znění stížnosti

4.10. 2016 si manžel koupil v prodejně Dapi v Hradci Králové celokožené, tzv. vycházkové boty v ceně 2.000 Kč. Vzhledem k dlouhé a silné zimě tyto boty nosil fakticky pouhé 4 měsíce, po čemž se obě boty na patě propadly, proděravěly. O reklamaci jsme na prodejně zažádali 6.6. 2017 s požadavkem na nový pár nebo vrácení peněz, vzhledem k velikosti poškození byla oprava velmi nepravděpodobná. 22.6. nás prodejna telefonicky kontaktovala s tím, že reklamace byla zamítnutá, protože jde o běžné opotřebení (každý člověk prý opotřebí zboží jinak a v jiné době v závislosti na jeho váze apod., a nejde tak 2-letou záruku brát za úplně směrodatnou).
Prosíme o radu a pomoc s tímto nesmyslným vyřízením. Děkuji


Produkt

Vzor obuvi: 23-03-0742-001, vel. 42


Požadované řešení

Výměna za jiný pár v odpovídající hodnotě, nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2017 12:18, před 8 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela v by případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží je vadné. Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2017 07:27, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.