Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#16715Nedoručený balík DR7107949459F

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 11 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2017, před 8 lety

Jitka Krčilová

Znění stížnosti

Pokračování stížnosti z 26. 6. 17.

Dnes mi přišla SMS od ČP, že balík je uložen na poště, kde si ho mohu vyzvednout. Nebo nechat znovu doručit s odkazem na této internet. adrese. Nechápu proč ne přímo ČP?


Produkt

balík s dobírkou


Požadované řešení

Podle informace ČP tedy žádám o doručení, musí to však zkoušet. Můj program je dost nabitý, takže nemohu určit přesné datum ani hodiny.

Pokud NEBUDE balík doručen ke mně DOMů do pátku 30. 6. 2017, musí ho vrátit odesílateli.

A už mě to stálo spoustu zbytečně promarněného času. Česká pošta palec dolů na 100%.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2017 10:02, před 8 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Spotřebitelce doporučujeme využít webové aplikace České pošty ke změně data doručení balíku na stránkách: https://www.postaonline.cz/sluzby-pri-dodani/zmena-doruceni-baliku. Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. O povaze služby mimosoudního řešení sporů nalezne spotřebitelka více informací na adrese https://www.vasestiznosti.cz/clanek-15/o-sluzbe-mimosoudniho-reseni-sporu-vasestiznosti-cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.