Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#16717Odmítnutí vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2017, před 8 lety

Jan Šutka

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 3.12.2016 jsem obdržel obuv zakoupenou v provozovně v Jihlavě, v hodnotě 899,- (vzhledem k členství kupujícího v CCC Klub byla uplatněna sleva a obuv stála 674,25 Kč). Dne 21.6.2017 jsem ji v Praze Palladiu dal na reklamaci, protože se po půl roce začal oddělovat podešev. Na základě možnosti nabídnutých prodavačkou jsem vybral jako výstup z reklamace "výměna za nové / vrácení peněz". Dne 27.6.2017 jsem se dostavil na prodejnu pro vyzvednutí reklamace a bylo mi sděleno, že reklamace byla uznána a mám si vybrat novou obuv v hodnotě 674,25 Kč. Tuto nabídku jsem odmítnul, neboť jsem požadoval novou totožnou obuv či vrácení peněz. Vzhledem k tomu, že zakoupená obuv již nebyla v nabídce, tak jsem prodavačku požádal o vrácení peněz. K tomu jsem dostal vyjádření, že obchod peníze nevrací a na výběr nové obuvy v hodnotě 674,25 Kč mám čas tři měsíce, poté dojde k promlčení celé reklamace a ztráty nároku. Z nabídnutého řešení reklamace plyne, že i kdyby měl obchod stále tuto totožnou obuv v nabídce, tak bych si při výběru nové nepoškozené obuvy musel doplatit rozdíl mezi aktuální cenou na obchodě a cenou, za kterou byla obuv po slevě zakoupena.


Produkt

Gino lanetti MP07-16849-03


Požadované řešení

V rámci reklamace byla dle nabídky prodavačky, která přijímala reklamaci, požadována výměna za nové / vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2017 10:56, před 8 lety

Pokud prodávající odpovědnost za vadu uzná, je povinen ji vyřídit jedním ze zákonných způsobů popsaných v § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tedy opravou, výměnou za nové identické zboží či vrácením celé kupní ceny zboží, tj. odstoupením od kupní smlouvy.

Žádný jiný způsob vyřízení reklamace prodávající nemůže jednostranně "vnutit" spotřebiteli. Výměna vadné obuvi za jiný typ obuvi dle výběru zákazníka není žádným ze zákonných postupů. Prodejce se s kupujícím může na tomto dohodnout, avšak kupující to nemusí přijmout.

Prodejce je povinen řádně informovat spotřebitele o právech z vadného plnění dle § 13 zákona o ochraně spotřebitele a dodržovat zákaz používání nekalých obchodních praktik. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2017 14:37, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.