Společnost


CELKOM Praha, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16719Neuznaná reklamace poničené zásilky pri přepravě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2017, před 8 lety

Kateřina Turčanová

Znění stížnosti

Na bazaru jsem si koupila pouzity stul a zidle drevene . objednala jsem si prepravu zasilka prisla v celem obalu ale posledni deska zabalena v silne bub.folii byla praskla .tvrdi mi ze jsem prevzala zasilku poskozenou ale nebyla . zatim jsem jen poslala email ze bych rada videla fotky poskozeneho obalu . Dekuji Turcanova


Produkt

ikea zidle kaustby sedatko zidle bylo praskle po cele delce


Požadované řešení

Nahrada skody 600kc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2017 10:45, před 8 lety

Převzala-li společnost věc k přepravě, ručí za škodu způsobenou na věci během této přepravy dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Společnost by se této odpovědnosti zbavila jedině v případě, jestliže by prokázala, že by ke škodě došlo i jinak. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.7.2017 13:46, před 8 lety

Dobrý den,

u reklamace nebylo prokázáno, že k poškození došlo během přepravy. Zákaznice převzala zásilku bez výhrad, jelikož byla zásilka z vnějšího pohledu neporušená. V případě tohoto poškození, kdy dojde ke zlomení sedáku, by muselo být poškození zásilky již na první pohled zřejmé. Proto byla reklamace ze strany přepravce DPD zamítnuta.

Přes výše uvedené důvody jsme se rozhodli požadovanou částku zákaznici proplatit. Již jsme ji o tom informovali.

Budu rád, využije-li zákaznice i v budoucnu našich služeb.

S pozdravem,

Miroslav Slunečko
Zaslat.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.7.2017 17:21, před 7 lety


Kateřina Turčanová

Ano castka mi tedy po 2 mesicich byla opravdu proplacena. Nevim jak bych dokazala zjistit ze je sedak rozebrane zidle praskly,navic jeste omotane do bublinkove folie . Nehlede na to ze v baliku bylo vse srovnane, dle meho s nim nekde hodili a odnesl to sedak zidle. A u praskleho dreva bylo dle barvy zrejme ,ze se jedna o cerstvou prasklinu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2017 14:41, před 7 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.